افزایش 14درصدی هزینه تاکسی‌های یگانه سوز پس از تک نرخی شدن بنزین/ این عدد برای دوگانه سوزها 8درصد است

8:30 - 26 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۸۹۶
خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که تک نرخی شدن بنزین مدیریت شهری را در عمل انجام شده قرار داد، گفت: سازمان تاکسیرانی معتقد است پس از تک نرخی شدن بنزین رانندگان تاکسی های یگانه سوز تا 14 درصد و رانندگان تاکسی دوگانه سوز تا هشت درصد افزایش هزینه داشته‌اند.
افزوایش هزینه 14 درصدی تاکسی های یگانه سوز پس از تک نرخی شدن بنزین/ این عدد برای دوگانه سوزها هشت درصد استاحمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این که پس از تک نرخی شدن قیمت بنزین بررسی‌هایی در خصوص افزایش هزینه رانندگان تاکسی صورت گرفته است، اظهار کرد: بررسی‌ها بیانگر این بود که تاکسی‌های دوگانه سوز بین 6 تا هشت درصد افزایش هزینه داشته‌اند که البته از دید سازمان تاکسیرانی این افزایش هزینه برای رانندگان هشت درصد قطعی است، اما از دید ما این عدد کمتر است.

وی در ادامه افزود: سازمان تاکسیرانی معتقد است تاکسی‌های یگانه سوز نیز تا 14 درصد افزایش هزینه داشته‌اند که ما معتقدیم این افزایش رقمی حدود هشت تا 10 درصد است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در حال بررسی میزان افزایش هزینه‌های تاکسی پس از تک نرخی شدن بنزین و تاثیر آن بر سطح درآمد رانندگان تاکسی هستیم، تصریح کرد: هدف ما این است که رانندگان تاکسی سرویس راحت‌تری را به مردم بدهند تا مردم نیز فشار کمتری را متحمل شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تاکید بر این که در نظر گرفتن بسته حمایتی برای رانندگان تاکسی بدون در نظر گرفتن منبع تامین اعتبار آن بی‌فایده است، عنوان کرد: در بودجه سال جاری منبعی در این خصوص پیش بینی نکرده‌ایم زیرا تک نرخی شدن بنزین ما را در عمل انجام شده قرار داده است. البته این امکان وجود دارد که در متمم بودجه اعتباری برای بسته حمایتی رانندگان تاکسی در نظر گرفته شود تا هم نظر مردم و هم نظر رانندگان تامین شود.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *