درخواست عجیب برخی پیشکسوتان از رئیس فدراسیون المپیکی/ اگر سهم استان ما را ندهی علیه شما مصاحبه می‌کنیم!

10:46 - 14 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۷۴۳۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
برخی پیشکسوتان یک استان خاص از رئیس فدراسیون المپیکی خود درخواست‌های عجیبی داشتند.

درخواست عجیب برخی پیشکسوتان از رئیس فدراسیون المپیکی/ اگر سهم استان ما را ندهی علیه شما مصاحبه می‌کنیم!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، چندی قبل مسابقات رده‌های سنی پایه یکی از فدراسیون‌های المپیکی در یکی از استان‌های کشور برگزار شد. وقتی رئیس این فدراسیون برای دیدن مسابقات عازم این استان شد، چند تن از پیشکسوتان استان مربوطه به استقبال آقای رئیس آمدند.

پس از پایان مسابقات این پیشکسوتان از رئیس فدراسیون خواهش کردند تا جلسه‌ای با آنها برگزار کند و پس از قبول این درخواست، این پیشکسوتان شروع به صحبت‌های عجیبی کردند. از ضعیف خواندن سرمربیان تمام تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی گرفته تا گرفتن امتیاز برای استان خود!

این پیشکسوتان از رئیس فدراسیون درخواست کردند در تمام تیم‌ها عضو کادرفنی باشند و حتی داخل فدراسیون هم در پست‌های اجرایی سمت داشته باشند و در غیر این صورت شروع به انجام مصاحبه‌های تخریبی علیه رئیس و مجموعه فدراسیون خواهند کرد.

نکته جالب این است که وقتی رئیس فدراسیون اعلام کرد چهار مربی در رده‌های سنی مختلف تیم‌های ملی این رشته از استان این نفرات هستند، پیشکسوتان مربوطه مدعی شدند این نفرات، چون چند سالی است در تهران زندگی می‌کنند، عضو استان آنها محسوب نمی‌شوند!

حالا پس از گذشت بیش از یک ماه از درخواست عجیب این نفرات، سم‌پاشی علیه فدراسیون مربوطه شروع شده و حتی یک نفر از میان این تیم به عنوان نماینده، سعی در پخش کردن اخبار کذب دارد و حتی برای شنیدن صدایش دست به دامن رسانه‌های مختلف شده است.

نکته بسیار عجیب اینجاست نماینده این پیشکسوتان تا زمانی که خودش در کادرفنی تیم ملی مشغول به کار بود همه چیز را خوب و بی نقص می‌دانست و برای حضور هم استانی‌هایش در فدراسیون هیچ تلاشی نمی‌کرد، اما حالا که چند وقتی از کنار گذاشتنش از این فدراسیون المپیکی می‌گذرد، شروع به تهدید مجموعه فدراسیون و جمع کردن تیم برای برهم زدن نظم و آرامش این فدراسیون کرده است!

بهتر است مسئولان ورزش کشور به این موضوع بسیار عجیب ورود کنند تا این روش سهم‌خواهی عجیب در سایر فدراسیون‌ها باب نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *