پرسپولیس اعتراضی به ۹۰ به ۱۰ شدن دربی ندارد

12:41 - 13 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۷۱۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئولان و حتی برخی هواداران پرسپولیس اعتراضی به اجرایی شدن قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی تهران ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، با اعلام سازمان لیگ قرار شده دربی رفت لیگ برتر نوزدهم روز یک‌شنبه ۳۱ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار شود. مسابقه‌ای که در آن استقلال میزبان است. البته تا همین فصل پیش خیلی فرقی نمی‌کرد که میزبان دربی چه تیمی باشد، چون هواداران به صورت مساوی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردند. اما داستان دربی‌های فصل جدید فرق می‌کند.

با اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، قرار است قانون حضور ۹۰ به ۱۰ هواداران از دربی رفت امسال اجرایی شود. یعنی تیم میزبان دربی ۹۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه را داشته باشد. با این شرایط استقلال که میزبان دربی رفت است ۹۰ درصد از ظرفیت هواداران را خواهد داشت.

در این شرایط پرسپولیسی‌ها هیچ اعتراضی به این مسئله ندارند، چون مسئولان و حتی برخی بازیکنان و هواداران این تیم خواستار اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی تهران بوده‌اند و حتی از این قانون استقبال هم کرده‌اند.

مسئله جالب اینجاست که پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که استقلالی‌ها توانایی پرکردند سکو‌های خود را در دربی ندارند و طبق قانون اگر تا زمانی خاص نتوانند این کار را انجام بدهند، سکو‌های استقلالی‌ها به پرسپولیسی‌ها می‌رسد و آنها می‌توانند در روزی که استقلال میزبان است بیشتر از ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختیار داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *