نه حکمی گرفتم نه دستور شفاهی دارم/ نمی‌خواستم کار تیم روی زمین بماند

12:01 - 12 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۶۷۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ایوب چراغی، مدیر اجرایی باشگاه پارس جنوبی جم گفت: مسئولیتی در قبال مسائل مدیریتی باشگاه ندارم، ولی تلاش کردم برخی کار‌ها را که از دستم بر می‌آمد انجام دهم.

ایوب چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد آخرین وضعیت مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: ما هم از هیچ چیز خبر نداریم و نمی‌دانیم وضعیت مدیرعاملی باشگاه به چه شکل است. به هر حال تصمیم در این خصوص با مدیران است و ما در جریان جزئیات نیستیم. گمانه‌زنی‌ها همچنان وجود دارد، ولی هیچ اعلام رسمی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: برای این که کار باشگاه زمین نماد، بخشی از کار‌ها را بخودم به عهده گرفتم. البته مسئولیتی با من نیست و حکم و ابلاغی هم به من نشده است. حتی دستور شفاهی هم در این خصوص ندادند، ولی چون نمی‌خواستم در امور باشگاه خللی وارد شود تصمیم گرفتم تا جایی که در توان دارم امور مربوط به باشگاه را انجام دهم.

مدیر اجرایی باشگاه پارس جنوبی جم در پایان با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم پارس جنوبی تصریح کرد: ممنوعیت‌های زیادی در خصوص کمک مالی شرکت نفت به عنوان نهادی دولتی وجود دارد، ولی در نهایت مبلغی از محل مسئولیت‌های اجتماعی که در منطقه ویژه پارس جنوبی داشتند پرداخت کردند. این تلاش‌ها مربوط به قبل از شروع فصل است و برخی کار‌های اداری پرداخت را تا امور به تاخیر انداخت. امیدوارم به زودی مدیرعامل معرفی شود و این باشگاه با مشکل روبرو نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *