وقفه کوتاه بین هفته دوم و سوم لیگ برای ما خوب است/ بازیکنان سرباز ۱۹ شهریور به تمرینات برمی‌گردند

14:36 - 10 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۶۲۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مجید حاجی‌رسولی‌ها، سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: وقفه کوتاه بین هفته دوم و سوم لیگ از جهاتی برای ما خوب است.

مجید حاجی‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن اصفهان که با تساوی دو تیم به پایان رسید، اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود، هرچند که فکر می‌کنم گرمای هوا هم در بازی تاثیرگذار بود. همچنین ما چند مصدوم داشتیم و بازیکنان سربازمان هم در تیم نبودند. مطمئنا با اضافه شدن آنها قدرت تیم بیشتر می‌شود. با این حال فکر می‌کنم یک امتیاز خارج از خانه برای ما بد نبود و امیدوارم روز به روز تیم‌مان بهتر از قبل شود.

وی در مورد غیبت بازیکنان سرباز این تیم، گفت: این بازیکنان ۵، ۴ روزی است که به پادگان رفتند و روز ۱۹ شهریور خدمت مقدس سربازی آنها تمام می‌شود. پس از این دیگر بعید می‌دانم مشکلی برای حضور آنها در تیم داشته باشیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از آنها در بازی با تراکتور در صورت صلاحدید کادرفنی استفاده هم می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد تعطیلی لیگ برتر به دلیل بازی تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: وقفه کوتاه بین هفته دوم و سوم لیگ از جهاتی برای ما خوب شد چراکه در این مدت هم بازیکنان سرباز به ما اضافه می‌شوند و هم برخی از مصدومان به شرایط بازی برمی‌گردند. البته این ممکن است برای برخی تیم‌ها که آماده بودند به ضررشان باشد، اما در مجموع این اتفاق خیلی هم به ضرر ما نشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *