کمالوند: فوتبال در مسیر تغییر قرار گرفته است

21:04 - 09 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۶۱۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: برگزاری نشست‌های هم اندیشی نزدیکی را بین مربیان تیم‌ها چند برابر می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نشست هم اندیشی ویلموتس با سرمربیان تیم‌های لیگ برتر، اظهار داشت: بابت برگزاری این نشست از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. به تاج بابت حضور محمدرضا ساکت، وحید هاشمیان، ابراهیم شکوری و مارک ویلموتس تبریک می‌گویم؛ چرا که وی با استفاده از نیرو‌های جوان و کارآمد موفقیت در عرصه فوتبال را نهادینه می‌کند. با تجاربی که دارد می‌داند که در چه زمانی از چه افرادی کمک بگیرد. استفاده از جوان‌های تحصیل‌کرده این نوید را می‌دهد که شاهد حضور آن‌ها برای موفقیت بیش از پیش فوتبال در کنار با تجربه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسات کمک می‌کند تا با احترام به یکدیگر نقطه نظرات را متوجه و در راستای آن برنامه ریزی کنیم. خواهش من این است که با مطرح شدن مشکلات آن را رفع کنیم تا به رشد فوتبال برسیم.

کمالوند گفت: فوتبال در مسیر تغییر قرار گرفته است. از فدراسیون فوتبال و در راس آن از مهدی تاج این انتظار می‌رفت که شاهد چنین تغییراتی باشیم. امیدوارم این جلسات ادامه‌دار باشد تا بتوانیم به هدف خود که حرکت رو به جلو است، برسیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *