همه باید برای تحقق آرمان همدلی و همزبانی دولت و ملت تلاش کنیم

13:33 - 23 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۴۰۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر اطلاعات با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: همه ما باید برای تحقق این آرمان که راهی مستحکم در برابر تفرقه افکنی دشمنان است گام برداریم.
دولت یازدهم فراجناحی است/ مذاکرات فرزندان ملت با 1+5 گاهی از جنگ 8 ساله سخت‌تر استبه گزارش ، حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان یزد وحدت و همدلی را به عنوان مهمترین عامل پیروزی ملت بزرگ ایران در مقابل تهدیدات دشمنان دانست.

علوی افزود: امروز هیچ‌یک از گروهک‌های تروریستی نظیر داعش و حتی دولت‌های استکباری و سرویس‌های جاسوسی دنیا نمی‌توانند خدشه‌ای به میهن اسلامی ایران وارد کنند.

وی گفت: دشمنان ملت ایران بزرگ با آگاهی دقیق از این مهم، دل به تفرقه ملت ایران بسته‌اند که با هوشیاری و آمادگی همه مردم و مسوولان راه به جایی نبرده‌اند.

علوی با اشاره به نامگذاری سال کنونی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: این نامگذاری با ژرف اندیشی و ژرف‌بینی رهبر فرزانه انقلاب صورت پذیرفت و همه ما باید برای تحقق این آرمان که راهی مستحکم در برابر تفرقه افکنی دشمنان است گام برداریم.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه داعش تهدیدی برای ایران نیست گفت : امروز به یاری خدا و مردم و با آمادگی تمام نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و دستگاه‌های قضایی هر گونه تحرک عوامل داعش در ایران در نطفه سرکوب می‌شود،‌ اما آنچه که می‌تواند به ما آسیب بزند دو قطبی کردن جامعه است که باید ملت بزرگ ایران با هوشیاری و ترس از خدا و در سایه رهبر انقلاب نگذاریم این توطئه دشمنان محقق شود.

علوی انتقاد و نقد برخاسته از اندیشه و تفکر را زمینه بالندگی جامعه دانست و افزود : انتقادها نباید از روی احساسات و بغض و کینه باشد که این موجب تفرقه می‌شود.

وی با اشاره به تلاش تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5  افزود: فرزندان این ملت با حمایت رهبر فرزانه انقلاب در مقابل قدرت‌های جهان مذاکره‌ سختی را انجام می‌دهند که گاهی از جنگ 8 ساله علیه صدام بعثی سخت‌تر است، لذا همه مسوولان و صاحب نظران و آحاد مردم که دل به عزت ملت دارند باید بدانند انتقادات بی‌اساس و از روی احساسات دستاوردی جز ضعیف کردن فرزندان ملت ندارد و باید از آن پرهیز کرد.

علوی حکمت نامگذاری امسال به عنوان سال همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب را قرار نگرفتن همه ملت در برابر اختلافات و تفرقه‌ها دانست و با بیان اینکه دشمن علیه ما یکدست توطئه می‌کند اظهار امیدواری کرد: همه مردم اعم از مسوولان و مردم با همدلی و همزبانی و یکدست به مصاف دشمن برویم و به حول الهی پیروزمندانه برگردیم.

وزیر اطلاعات همچنین از دولت یازدهم به عنوان دولت فراجناحی یاد کرد و گفت: در این فضای فراجناحی همه ما باید دست در دست هم برای عزت ملت ایران گام برداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *