علیپور تغذیه شود، کار پرسپولیس راه می‌افتد/ شناختی از جونیور ندارم

12:05 - 30 مرداد 1398
کد خبر: ۵۴۳۱۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سهراب انتظاری، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور بهترین گلزن پرسپولیس بوده و این وضعیت می‌تواند در فصل آینده ادامه پیدا کند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نوزدهم اظهار داشت: این تیم از لحاظ مهره و امکانات، کم و کسری ندارد. بهترین بازیکنان ممکن در لیست گابریل کالدرون جمع شده‌اند و هیچ مشکلی از این بابت در تیم دیده نمی‌شود. هواداران هم حمایت می‌کنند تا وضعیت بهتر از گذشته باشد.

وی افزود: به نظرم گابریل کالدرون مثل برانکو می‌تواند مربی موفقی برای پرسپولیس باشد. او انسان بی ادعایی است، ولی من معتقدم اگر بتواند با فشار‌های اطراف پرسپولیس کنار بیاید و از حاشیه دور بماند، توانایی قهرمان کردن دوباره تیم را دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جذب یک بازیکن خارجی دیگر برای حضور در خط حمله تصریح کرد: هیچ شناختی از جونیور براندائو ندارم و از کیفیت و عملکرد گذشته این مهاجم بی اطلاع هستم، اما پرسپولیس یک مهاجم خوب داخلی دارد. علی علیپور اگر در این فصل به خوبی از سوی هافبک‌ها و بازیکنانی که پشت سرش بازی می‌کنند، تغذیه شود، کار پرسپولیس راه می‌افتد. علیپور در سال‌های گذشته نیز، به خوبی برای پرسپولیس گل زده و توانایی هایش را نشان داده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *