نیروهای مردمی منطقه متکی به دستاوردهای بومی خود هستند

11:35 - 20 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۹۷۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: معاون راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای مردمی منطقه در لبنان، یمن و عراق متکی به دستاوردهای بومی خود هستند و از این تجهیزات در مقابله با دشمنان استفاده می‌کنند.
نیروهای مردمی منطقه متکی به دستاوردهای بومی خود هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی  میزان سرلشکر مصطفی ایزدی معاون راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه دومین همایش امنیت پایدار در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی منبی بر اینکه استراتژی‌های موجود در مبانی مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران چه میزان قابلیت تبدیل به یک مکتب فراگیر را دارد اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب ارزشی است که همه عرصه‌های آن به ویژه امنیت از قرآن کریم نشات گرفته است.

وی تصریح کرد: ما در قرآن کریم 700 بار کلمه امنیت را داریم که باید بر اساس این موضوعات برای ایجاد یک بستر امنیتی در چهارچوب اسلام وارد عمل شویم و آن را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به تفاوت مکتب امنیتی اسلام با دیگر مکاتب موجود گفت: در چهارچوب مکتب امنیتی ما که نشات گرفته از مکتب امنیتی اسلام است بادیگر مکاتب امنیتی تفاوت‌های بسیاری وجود دارد ما در مکتب امنیتی خودمان که در راستای مکتب امنیتی اسلام است به دنبال سعادت انسانها هستیم مسیری که باید در جامعه برای همه فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین همایش امنیت پایدار تصریح کرد: ما با برگزاری این همایش‌ها به دنبال ایجاد الزامات این مکتب امنیتی از نظر نظری و فرانظری هستیم تا تحقق این موضوع به افزایش قدرت دفاعی ما منجر شود.

سرلشکر ایزدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا شما استفاده از سیستم موشکی زلزال متعلق به ایران را علیه نیروهای داعش تایید می‌کنید گفت: مردم منطقه همیشه از تجربیات جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده‌اند اما نیروهای مردمی منطقه در لبنان، یمن و عراق متکی به دستاوردهای بومی خود هستند و از این تجهیزات در مقابله با دشمنان استفاده می‌کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *