تکلیف قهرمان لیگ در همان ۴ یا ۵ بازی اول مشخص می‌شود/ امیدوارم پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ شود

9:46 - 16 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۷۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم تیم پرسپولیس با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، بتواند امسال هم قهرمان لیگ برتر شود.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و مشخص‌ شدن حریفان هفته‌های ابتدایی پرسپولیس، اظهار داشت: به نظرم تکلیف قهرمان لیگ در همان ۴، ۵ بازی اول مشخص می‌شود. در واقع عیار اکثر تیم‌ها در همان هفته های ابتدایی تعیین خواهد شد. خوشبختانه پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها از توانایی بیشتر برخوردار است و با حفظ شاکله اصلی فصل گذشته، تیم قدرتمندی را به لیگ می فرستد. این موضوع کمک می‌کند که پرسپولیس امتیازات نیم فصل اول را به طور کامل جمع کند و به سمت قهرمانی برود.

وی ادامه داد: بازیکنان جذب شده به خصوص امیری و احمدزاده اشراف کامل به تیم دارند. کنعانی‌زادگان هم می‌تواند کمک شایانی به پرسپولیس کند و خوشبختانه این تیم در هر پست ۲، ۳ بازیکن خوب دارد که کمک شایانی به سرخپوشان می‌کند تا در همه تورنمنت‎ها نتایج بهتری کسب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: کالدرون مربی خوبی است به شرطی که بتواند با بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها ارتباط برقرار کند و این موضوع خیلی به او در جهت موفقیت تیم کمک خواهد کرد.

کلهر در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر شود یا خیر، گفت: ان‌شاءالله این اتفاق رخ بدهد و تیم محبوبم امسال هم قهرمان لیگ برتر شود. امیدوارم لیگ پویایی داشته باشیم و بازیکنان پرسپولیس بتوانند فوتبال شاداب و باطراوتی را در مسابقات ارائه دهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *