رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه اندازی شورای حل اختلاف فرهنگ، هنر و رسانه از سوی دستگاه قضا، حرکت بسیار قابل ستایشی است

14:12 - 15 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۴۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مديرمسئول روزنامه «شرق» گفت: راه اندازی شورای حل اختلاف فرهنگ، هنر و رسانه از سوی دستگاه قضا، حرکت بسیار قابل ستایشی است و رسانه‌ها حتما از آن استقبال خواهند کرد.
رحمانیان در گفتگو بامهدی رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به افتتاح شورای حل اختلاف فرهنگ، هنر و رسانه اظهار کرد: این اقدام جزو بهترین کار‌هایی است که دستگاه قضایی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به به دو کارکرد مهم شورای حل اختلاف فرهنگ، هنر و رسانه افزود: اولین کارکرد و منفعت آن به‌نفع خود دستگاه قضایی است زیرا موجب کاهش مراجعات و پرونده‌های قضایی رسانه‌ها می‌شود؛ چنانچه بخشی از پرونده‌های قضایی رسانه‌ها با یک گفتگوی ساده بین طرفین قابل حل است و شورای حل اختلاف می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

مدیر مسئول روزنامه شرق خاطرنشان کرد: کارکرد دوم راه اندازی شورای حل اختلاف فرهنگ، هنر و رسانه هم اینکه، رسانه‌ها در همین شورا، خیلی از مباحث‌شان را با گفت‌وگو حل می‌کنند و لازم نیست به دستگاه قضایی مراجعه کنند.
 
رحمانیان گفت: راه اندازی شورای حل اختلاف فرهنگ، هنر و رسانه از سوی دستگاه قضا، حرکت بسیار قابل ستایشی است و رسانه‌ها حتما از آن  استقبال خواهند کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *