نوروزی: به حضور مرادی در المپیک ۲۰۲۰ خوشبین هستیم

13:05 - 09 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۸۷۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به معاینات انجام شده و پیگیری مراحل درمان سهراب مرادی در هانوفر آلمان، گفت: با توجه به معاینات اولیه انجام‌شده، به حضور این قهرمان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو خوشبین هستیم.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، غلامرضا نوروزی در تشریح آخرین شرایط پیگیری درمان سهراب مرادی، اظهار داشت: بر اساس معاینات اولیه انجام شده توسط همکاران محترم تیم پزشکی در هانوفر آلمان، مقرر شد تا دو هفته سهراب مرادی به صورت صبح و عصر زیر نظر فیزیوتراپ و مربی بدنساز به فیزیوتراپی بپردازد و پس از دو هفته مجددا از محل آسیب‌دیدگی تصویربرداری انجام شود تا برنامه‌ریزی درمانی با هدف صرف حضور او در رقابت‌های گزینشی المپیک و کسب سهمیه ورودی بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ انجام شود.

نوروزی که مسئولیت پیگیری درمان سهراب مرادی را بر عهده دارد، افزود: پس از شرکت در بازی‌های گزینشی، برنامه درمانی جهت حضور این وزنه‌بردار شایسته در بازی‌های المپیک انجام خواهد شد و به طور کلی بر اساس معاینات انجام شده و با توجه به میزان آسیب‌دیدگی، به حضور او در بازی‌های المپیک خوشبین هستیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: تمام پروسه درمان سهراب مرادی با حمایت این فدراسیون انجام می‌شود و دوستداران ورزش کشور از این نظر نباید نگران نباشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *