پدرم در فیلم هایش خودخواهانه عمل می کند/"نسیم" برای جشنواره فیلم فجر آماده می شود

13:00 - 19 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۷۵۵
خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم سینمایی "کلاشینکف" گفت: پدرم برای افزایش کیفیت فیلم هایش همیشه خود خواهانه عمل می کند.
ساعد سهیلی بازیگر سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در فیلم سینمای" نسیم " به کارگردانی "پرویز شهبازی" و تهیه کنندگی"مسعود ردایی" هستم و به نظرم نقش متفاوتی از سایر نقش هایم را بازی میکنم.
 
وی افزود: من همیشه علاقمند به ایفای نقش های متفاوتی بودم و امیدوارم بتوانم آنچه که مد نظر کارگردان است را انجام دهم.
 
سهیلی ادامه داد: از یک ماه پیش شروع به کار کرده ایم و تا دو ماه دیگر فیلم برداری" نسیم" به پایان می رسد و برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.
  
این بازیگر بیان کرد: من  امسال فیلم دیگری با عنوان"پل خواب" به کارگردانی "اکتای براهنی" برای جشنواره فیلم فجر دارم که به موفقیت آن امید زیادی دارم.
  
بازیگر فیلم سینمایی "چند متر مکعب عشق" ادامه داد: همیشه در انتخاب نقش هایم دغدغه اجتماعی مردم را داشته ام و در این فیلم نیز نقش جوانی از نسل خودم را ایفا می کنم که با مشکلات خود درگیر است. 
 
وی با اشاره به برخی حواشی مبنی بر بازی در  فیلم های پدرش "سعید سهیلی" عنوان کرد: من تنها به واسطه پدرم وارد این عرصه نشده ام زیرا اگر چنین بود توسط مردم تایید نمی شدم و نمی توانستم دیگر در سینما به کارم ادامه بدهم.
 
وی ادامه داد: کارگردانانی که من با آن ها کار کرده ام خیلی خودخواهانه تنها به کیفیت فیلم هایشان می اندیشیدند و رفاقت ها را درکار خود راه نمی دادند البته به نظر من هم اگر یک کارگردان در کار خودخواهانه عمل نکند و برخی مسائل را فدای فیلم نکند موفق نخواهد بود .
 
این هنرمند ادامه داد: من پدرم را می شناسم او فرد بسیار حساسی در کار است و به نظرم هنگامی که فرزند و بستگان یک کارگردان وارد کار می شوند حساسیت ها بیشتر می شود و این یک نوع ریسک است که باید قبل از انجام کار به آن فکر کرد و خطرات آن را پیش بینی کرد.

سهیلی بیان کرد: با توجه به شناختی که از پدرم دارم باید بگویم او نیز هیچ گاه بر اساس روابطی که با افراد دارد آن ها را وارد کار نمی کند و باید بگویم او در رابطه با من نیز خیلی خود خواهانه عمل می کند و همچون دیگران سخت گیری های زیادی را هنگام کار بر من اعمال می کند .
 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *