کالدرون: از اردوی ترکیه خیلی راضی نبودم/ امیدوارم در ۴۸ ساعت آینده مهاجم خارجی در پرسپولیس باشد

19:03 - 06 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۰۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مجبور بوده از از بین رفیعی و امیری یکی را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*از شرایط تمرینات و اردوی تیم در ترکیه خیلی راضی نبودم و انتظار داشتم چند بازی تدارکاتی داشته باشیم، اما اینجا همه چیز در تمرینات روی روال پیش می‌رود.

*امیدوارم در ۴۸ ساعت آینده مهاجم خارجی ما اینجا باشد.

*برای من مهم این است بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند می‌خواهند به ما در قوی‌تر شدن کمک کنند.

*از باشگاه خواستم که یک مهاجم قدبلند به پرسپولیس اضافه شود و حتی به مسئولان باشگاه گفتم که ترجیحاً این مهاجم قرضی بیاید چرا که منطقی این است که یک بازیکن بیاید و عملکردش را ببینیم و بعد آن را بخریم.

*درباره بازیکنان خبری ندارم که پول‌شان را گرفته‌اند یا خیر، اما درباره خودم باید بگویم که من مدت کوتاهی است که به تیم شما آمده‌ام و درباره این مسائل خبری ندارم.

*علاوه بر علی علیپور، مهاجمان جوان خوبی داریم، اما بازیکنان جوان باید وقت داشته باشد تا خودشان را نشان دهند. شما فکر می‌کنید بارسلونا و رئال مادرید با بازیکنان جوان قهرمان می‌شوند؟

*بعد از حضور وحید امیری، او یک نقش مشترک با سروش رفیعی داشت و من باید یکی از این دو نفر را انتخاب می‌کردم که پس از دیدن آمار‌ها و عملکرد این دو بازیکن در سال گذشته انتخابم را انجام دادم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *