حفر ۴۱ حلقه چاه نفت و گاز در ۴ ماه نخست امسال

12:18 - 06 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۶۸۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل ۴۱ حلقه چاه نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور خبر داد.

حفر ۴۱ حلقه چاه نفت و گاز در ۴ ماه نخست امسالبه گزارش گروه اقتصاد به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد آل‌خمیس از حفر و تکمیل ۴۱ حلقه چاه نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور خبر داد و گفت: از این ۴۱ حلقه چاه، ۱۷ حلقه توسعه‌ای/ توصیفی و ۲۴ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: از مجموع این چاه‌ها ۲۹ حلقه در گستره عملیاتی شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، دو حلقه نفت مناطق مرکزی، سه حلقه نفت فلات قاره، سه حلقه مهندسی و توسعه نفت و چهار حلقه در قالب پروژه حفر شده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با بیان اینکه در مدت پیش گفته متراژ حفاری چاه‌ها به ۵۰ هزار و ۹۲۹ متر رسید، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۳ دستگاه حفاری در مناطق عملیاتی نفت‌خیز کشور در حال جابه‌جایی است.

آل‌خمیس با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران ۷۲ دستگاه حفاری شامل ۶۹ دکل خشکی و سه دکل دریایی در تملک دارد، بازسازی و تعمیرات سیستم جکینگ دستگاه حفاری دریایی شهید مدرس و آماده به کار شدن آن را از فعالیت‌های قابل توجه به عمل آمده در این مدت برشمرد.


برچسب ها: گاز نفت چاه حفاری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *