افزایش خودکشی نیرو‌های پلیس نیویورک

12:12 - 06 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۶۸۶۷
پلیس نیویورک اعلام کرد پنجمین افسر پلیس این شهر از ماه ژوئن بر اثر خودکشی جان باخت.

افزایش خودکشی نیرو‌های پلیس نیویورکبه گزارش گروه فضای مجازی،پلیس نیویورک اعلام کرد پنجمین افسر پلیس این شهر از ماه ژوئن بر اثر خودکشی جان باخت.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز جسد یک افسر پلیس نیویورک روز شنبه در خانه اش در استتن آیلند پیدا شد. وی با شلیک گلوله به خود، خودکشی کرده است. این پنجمین خودکشی ماموران پلیس نیویورک از ماه ژوئن تا کنون است.
مقامات پلیس نام، رتبه و میزان سابقه خدمت این مامور پلیس را اعلام نکردند، اما انجمن خیریه گروهبانان در توییتر اعلام کرد مامور خودکشی کرده یک گروهبان بود.

در این پیام توییتری آمده است: «بار دیگر خبر‌های وحشتناک. امشب اداره پلیس نیویورک یک گروهبان را به علت خودکشی از دست داد. ما از همه می‌خواهیم برای خانواده، دوستان و همکارانش دعا کنند. اداره پلیس نیویورک همچنان دوران سختی را سپری می‌کند.»

این خبر مبارزات جاری اداره پلیس نیویورک با (مشکلات) بهداشت روانی را برجسته کرد. هر سال ماموران پلیس نیویورک بیش از آنکه در حال خدمت کشته شوند، خودکشی می‌کنند. به گفته اداره پلیس نیویورک، از سال ۲۰۱۴ به طور میانگین هر سال پنج مامور این اداره خودکشی کرده اند.

جیمز پی اونیل رئیس پلیس نیویورک در ماه ژوئن یک بحران بهداشت روانی را اعلام کرد و به ماموران پلیس گفت: آن‌ها می‌توانند از کشیشان اداره پلیس نیویورک، از گروه‌های حمایتی و از خطوط تلفن و پیامک، کمک محرمانه دریافت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *