"نیاوران کوچه چناران"داستانی نوستالژیک دارد/مجبور به ایفای نقش در هر کاری نیستم

8:26 - 19 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۶۵۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: بازیگر و کارگردان رادیو و تلویزیون گفت: نمایش"نیاوران کوچه چناران"روایت گر ارتباط آدم‌ها و فرهنگ مردم ساکن نیاوران بوده که از اولین روز ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود.
صدرالدین شجره بازیگر و کارگردان نمایش‌های رادیویی درباره کار جدید خود برای ماه مبارک رمضان94 در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: امروز نمایش "نیاوران کوچه چناران"را با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه بازیگری برای ماه مبارک رمضان رادیو کارگردانی می‌کنم.
 
وی با اشاره به مضمون این نمایش رادیویی تصریح کرد: داستان نمایش "نیاوران کوچه چناران"به ارتباط آدم‌ها و فرهنگ مردم ساکن نیاوران برمی‌گردد که در گذشته‌های نه چندان دور چگونه زندگی می‌کردند و در ایام ماه مبارک رمضان دارای چه رسم و رسومی بوده‌اند.
 
شجره با بیان این مطلب که این نمایش رادیویی 30 قسمتی بوده و با شروع ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود، ادامه داد: با شروع ماه مبارک رمضان پخش این نمایش با توجه به وقایع جاری مردم نیاوران شروع خواهد شد و با پایان یافتن این ماه مبارک پخش آن نیز به پایان می‌رسد.
 
پیشنهادهایی که مناسب نباشد را نمی‌پذیرم

 
این کارگردان نمایش‌های رادیویی در ارتباط با حضور کمرنگ خود در عرصه بازیگری گفت: متاسفانه زمانی که نقش دکتر و یا مهندس را بازی می‌کنیم همه پیشنهادهای بعدی منوط به بازی بجای همین کاراکترها می‌شود که اینگونه بازی کردن مطلوب من نیست.
 
شجره افزود: یک هنرمند باید بتواند هر نقشی را بازی کند و خود را در کاراکترهای قبلی‌اش تکرار نکند.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه و با توجه به مشکلات اقتصادی برخی از هنرمندان ما برای امرار معاش مجبور به ایفای نقش در هر پروژه ای هستند.امیدوارم مسئولان فرهنگی فکری در این خصوص کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *