برخورد قاطع با کوه خواری و زمین خواری‌ها در حوزه قضائی تفت

14:00 - 04 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۶۲۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مهدی زارعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی و همچنین گزارش‌های واصله از سامانه سجام در تعامل با منابع طبیعی با هرگونه زمین خواری و کوه خواری در این حوزه قضائی برخورد شد.
برخورد قاطع با کوه خواری و زمین خواری‌ها در حوزه قضائی تفتبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، مهدی زارعی در آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت گفت: برخی از مشکلات در حوزه برخورد با کوه خواری و زمین خواری ناشی از ضعف و خلاء‌های قانونی است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات مدیریتی در دهه هفتاد و انعقاد قرارداد‌های مشارکتی در قالب حفاظت از منابع طبیعی اظهار داشت: اکنون برخی از کوه خواری‌ها بر اساس همین قراردادها، جنبه قانونی به خود گرفته و خلاء قانونی مانع از برخورد مناسب با این گونه افراد شده است.

این مقام قضائی تصریح کرد: متاسفانه مجرمین حرفه‌ای از خلاء‌های قانونی و ضعف قوانین سوء استفاده می‌کنند و این مسائل شرایط را برای برخورد سخت می‌کند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان تفت اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی و همچنین گزارش‌های واصله از سامانه سجام در تعامل با منابع طبیعی با هرگونه زمین خواری و کوه خواری در این حوزه قضائی برخورد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *