هتل فرشته از نظر ضوابط بلند مرتبه سازی توجیه فنی ندارد

9:13 - 18 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۴۸۵
خبرگزاری میزان: رئیس شورای عالی معماری وشهرسازی با با بیان این که شورای عالی معماری در حالی بررسی پرونده تخلف هتل فرشته پاسارگاد است، گفت: این پروژه از نظر ضوابط بلند مرتبه سازی توجیه فنی ندارد.

هتل فرشته از نظر ضوابط بلند مرتبه سازی توجیه فنی نداردپیروز حناچی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این که شورای عالی معماری در حالی بررسی پرونده تخلف هتل فرشته پاسارگاد است، خاطرنشان کرد: این پروژه از هر نظر به لحاظ ضوابط بلند مرتبه سازی به ویژه در منطقه‌ای مانند الهیه توجیه فنی ندارد.

وی با ابراز تاسف از این که چنین پروژه ای رأی کمیسیون ماه پنج را در دوره گذشته دریافت کرده است، خاطر نشان کرد: تصمیم گیری در خصوص این هتل منوط به انجام بررسی ها است.

رئیس شورای عالی معماری وشهرسازی با اشاره به وضعیتی که اخیرا برای یکی از هتل های در حال ساخت دیگر با نام هتل اسپیناس پیش آمده بود، خاطرنشان کرد: اسپیناس واقعا هتل است و ما به هتل هایی از این دست در تهران نیاز داریم و حتی به آنها تسهیلات تشویقی نیز ارائه می دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان عنوان کرد: اما پروژه هایی همانند فرشته می توانند منجر به ایجاد گره های ترافیکی شوند، زیرا بار رفت و آمدی را که تحمیل می کنند با ترافیک ایجاد شده توسط پروژه فرشته پاسارگاد قابل مقایسه نیست.

گفتنی است؛ کمیسیون ماده 5 بررسی چگونگی تعیین تکلیف واحدهای اداری و تجاری که بدون مجوز احداث شده اند یا اضافه بنا دارند را برعهده دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *