نکونام: منتظری دوست دارد لژیونر شود/ در فولاد دستمزدهای میلیاردی نداریم

19:53 - 17 تير 1398
کد خبر: ۵۳۱۷۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جواد نکونام سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: پژمان منتظری خودش با من صحبت کرد و گفت دوست دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی ، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال فولادخوزستان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌‌خوانید:

*می‌خواستیم یک اردوی خارجی داشته باشیم، اما با توجه به بودجه باشگاه فولاد این موضوع منتفی شد و تصمیم گرفتیم در تهران اردو داشته باشیم.

*بازیکنان فصل گذشته تیم که مدنظرمان بود قراردادشان تمدید شد و در کنارمان هستند، بازیکنانی هم که در لیست‌مان بودند با توجه به هزینه و بودجه‌ای که باشگاه در نظر گرفته بود، توانستیم جذب کنیم.

*نمی‌توانستیم مثل خیلی از باشگاه‌ها مبالغ زیادی برای خرید بازیکن پرداخت کنیم. ما دستمزدهای میلیاردی در تیم‌مان نداریم و غیر از بازیکنان خارجی‌مان بازیکنی نداریم که میلیاردی پول گرفته باشد.

*راهی را جلو می‌رویم که فولاد به دلیل بازیکنان جوانی که به خدمت گرفته است تا چند سال حداقل نیاز به بازیکنی نداشته باشد.

*هدف‌مان قطعا این است که بازی‌های خوبی انجام دهیم و در بالای جدول قرار بگیریم. 

*تمام تیم‌ها می‌آیند که در بالای جدول قرار بگیرند. با توجه به رقابتی که در بین تیم‌های بالای جدول است، هزینه‌های خوبی که پرداخت شده و بازیکنان گرانقیمتی که گرفته‌اند، شرایط برای ما سخت است، اما ما نگاه‌مان قطعاً به بالای جدول است.

*باشگاه فولاد نیازی به تعریف من ندارد. فولاد باشگاه بزرگی است که هواداران خوبی دارد و همه می‌دانند که در جنوب کشور مردم چقدر به فوتبال علاقه دارند.

*جابه‌جایی های زیادی در تیم داشتیم و نیاز به هماهنگی داشتیم، به همین علت تصمیم گرفتیم تمرینات را زودتر شروع کنیم و به نظرم شاید تمدید قرارداد یکسری از بازیکنان خودمان و جذب بازیکنان جدید یک مقدار دیر اتفاق افتاد.

*از لحاظ مالی حتی نزدیک تیم‌هایی که قرارداد دو سه میلیاردی می‌بندند هم نیستیم.

*پژمان منتظری خودش با من صحبت کرد و گفت دوست دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و اگر توانست در ایران باشد ما در خدمتش خواهیم بود.

*برای تیم ما خوب نیست چون ما سر وقت تمرینات‌مان را شروع کردیم. یکی از تیم هایی از این موضوع ضرر می کند تیم ما است. امیدوارم که مسابقات لیگ برتر سر وقت شروع شود.

*اگر در تمام کارهایمان قانون باشد خیلی خوب است به شرطی که تا آخر این اتفاق بیفتد و فردا عوض نشود.

*قطعا بازیکنان بیشتری از فولاد به تیم ملی می‌روند و لیست سرمربی تیم ملی برای همه قابل احترام است و باید به نظرش احترام گذاشت.

*ما با بلبلی قبل از اینکه با تیم دیگری مذاکره کند، قرارداد رسمی بستیم اما او بعد به استقلال رفت و با آنها قرارداد بست. باید تصمیم‌مان را بگیریم و ببینیم قانون درباره بازیکنان چه می‌گوید و شرایط طوری باشد تا این مسائل باب نشود.

*کولیبالی را ما در شهرکرد زودتر قراردادش را بسته بودیم، چون می‌خواست طلبش را بگیرد، خواست که قرارداد را رسانه‌ای نکنیم تا بتواند طلبش را بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *