ثبت نام بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر در انتخابات شورایاری ها/حدود ۷ هزار صندوق برای برگزاری انتخابات در نظر گرفتیم

11:28 - 17 تير 1398
کد خبر: ۵۳۱۵۱۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
شب گذشته نشست هماهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و معاونت خدمات شهری جهت هماهنگی بیشتر برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات انجمن شورایاری‌ها برگزار شد.

به گزارش گروه جامعه ، محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، در نشست هماهنگی برگزاری پنجمین دوره انتخابات انجمن شورایاری‌ها، گفت: در سایر انتخابات فقط یک حوزه در کلان شهر تهران داریم، در صورتی که در این انتخابات ۳۵۲ محله و در نتیجه ۳۵۲ حوزه انتخابی داریم؛ بنابراین کار سخت‌تر است.

وی با بیان اینکه با تبلیغات و آگاهی‌رسانی خوبی که انجام شد بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر در این انتخابات ثبت کردند، ادامه داد: باید آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل داشته باشیم.

در ادامه این نشست سید حمید طهایی، دبیر ستاد اجرایی هیئت مرکز انتخابات شورایاری‌ها گفت: تاکنون ۱۷۰۰ شعبه و حدود ۷ هزار صندوق برای برگزاری این انتخابات در نظر گرفته ایم.

وی افزود: انتخابات پنجمین دوره انجمن شورایاری‌ها به طور تمام مکانیزه انجام می‌شود. این انتخابات در کلانشهر تهران آزمون بزرگی برای تمام مسئولین است.

در ادامه این نشست مجتبی یزدانی، معاون امور خدمات شهری و رییس کمیته پشتیبانی و تدارکات انتخابات شورایاری‌ها گفت: در پنجمین دوره انتخابات انجمن شورایاری‌ها به دستور شهردار محترم تهران، ارائه خدمات پشتیبانی در روز انتخابات به عهده خدمات شهری است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مدیران خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه در این روز آماده خدمت رسانی هستند و سازمان آتش‌نشانی نظارت بر ایمنی را بر عهده دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *