ارائه خدمات به بیش از 6 هزار نفر زائر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

11:08 - 15 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۱۰۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی اورژانس تهران از ارائه خدمات به بیش از 6 هزار نفر زائر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: با توجه به حضور زائران چند اکیپ درمانی تا عصر امروز در محوطه های حرم مطهر مستقر خواهند بود.

ارائه خدمات به بیش از 6 هزار نفر زائر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)حسن عباسی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره آمار نهایی امدادرسانی در مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در بیست وششمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی( ره) به ۶ هزار و۳۷۰ نفر از مشتاقان و زائران خدمات امدادی درمانی ارائه شده است.

وی در ادامه به استقرار درمانگاه‌های مختلف در اطراف حرم امام راحل (ره) اشاره کرد و ادامه داد: امدادگران به شرکت کنندگان دراین مراسم خدمات بهداشتی درمانی مناسب ارائه کرده است.

سخنگوی اورژانس تهران در خاتمه با بیان این مطلب که ازمجموع دریافت کنندگان خدمات درمانی ۳۵ نفر جهت ادامه درمان به بیمارستان‌های مختلف کشور اعزام و تحت مراقبت‌های مکمل درمانی قرار گرفته اند، افزود: با توجه به وجود زائران در حرم مطهر امام خمینی (ره)، همچنان چند اکیپ درمانی تا عصر امروز در محوطه های حرم مطهر مستقر خواهند بود تا در صورت نیاز خدمات درمانی را در اختیار زائران قرار دهند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *