تعیین شهریه نمونه دولتی‌ها براساس موقعیت منطقه‌ای تا هفته آینده/ پایتخت، 160 مدرسه هیئت امنایی دارد

11:54 - 15 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۱۰۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه نرخ شهریه مدارس نمونه دولتی‌ تهران براساس موقعیت منطقه‌ای تا هفته آینده اعلام خواهد شد، گفت: در 160 مدرسه هیات امنایی پایتخت اولیاء نباید برای ثبت‌نام فرزندان خود وجهی را پرداخت کنند.
ممنوعیت دریافت شهریه در مدارس هیئت امنایی/ تعیین شهریه نمونه دولتی‌ها براساس موقعیت منطقه‌ای تا هفته آیندهاسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره پرداخت شهریه در مدارس هیئت امنایی اظهار کرد: والدین نباید در این مدارس برای ثبت نام فرزندشان مبلغی را پرداخت کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه با مدیران متخلف که در ازای ثبت نام دانش آموزان در مدارس هیئت امنایی وجهی را از والدین دریافت کنند برخورد قانونی می شود، ادامه داد: مدارسی که در قالب هیئت امنایی فعالیت می‌کنند اگر از اولیای دانش آموزان در قبال نام‌نویسی از فرزندان آنها شهریه یا مبلغی را دریافت کنند، اقدامی غیر قانونی انجام داده‌اند و به طور جدی با آنها برخورد خواهد شد.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه امسال به تعداد مدارس هیئت امنایی اضافه نشده است، تصریح کرد: در شهر تهران حدود 160 مدرسه هیئت امنایی وجود دارد که به هیچ عنوان در این مدارس از والدین شهریه دریافت نمی‌شود.

چهاربند با اشاره به اینکه تنها در مدارس نمونه دولتی در قبال نام‌نویسی دانش آموزان از والدین مبلغی به عنوان شهریه دریافت می‌شود، خاطر نشان کرد: براین اساس در 41 مدرسه نمونه دولتی شهر تهران اولیا باید برای نام‌نویسی فرزند خود شهریه بپردازند.

وی در خاتمه درباره مبلغ شهریه مدارس نمونه دولتی نیز اظهار کرد: هفته آینده نرخ شهریه مدارس نمونه دولتی با توجه به موقعیت منطقه‌ای مشخص خواهد شد که این رقم به صورت بخشنامه به مدارس ابلاغ می‌شود.

    


مینا
|
-
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
آیا مهاجران میتوانند در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنند؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *