بررسی رابطه دانشگاه و امام (ره) در "حذف و اضافه"

15:29 - 13 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۹۹۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: برنامه تلویزیونی "حذف و اضافه"در سی و نهمین قسمت خود در ویژه‌ برنامه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، به بررسی رابطه دانشگاه و امام (ره) می پردازد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، برنامه تلویزیونی "حذف و اضافه" در سی و  نهمین قسمت خود در ویژه‌ برنامه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، به بررسی رابطه دانشگاه و امام (ره) می پردازد.

این برنامه که پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 19:10 به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود در بخش نخست خود به گفت‌وگو با 2 تن از دانشجویان فعال ترکیه‌ای  که در زمان رحلت امام (ره) به ایران آمده بودند،می پردازد.

همچنین "حذف و اضافه" در بخش دوم، با حضور "محمد ودود حیدری"، مسئول بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها، به این سئوال پاسخ می‌دهد که دانشگاه کنونی در ایران با آنچه امام(ره) درباره دانشگاه می‌اندیشید چقدر نزدیک و یا دور است. 

برنامه تلویزیونی "حذف و اضافه" کاری از شبکه سه سیما است که به بحث و بررسی درباره مسائل و مشکلات دانشجویان و رویداد های علمی، فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها می‌پردازد.

دانشجویان برای بیان دیدگاه ها و پیگیری مشکلات خود می توانند به شماره 10000393 و یا ایمیل daneshgah@tv3.ir پیام ارسال کنند.


 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *