آگاهی مردم نسبت به مسایل حقوقی موجب جلوگیری از بسیاری اختلافات مي شود

12:01 - 13 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۹۷۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
به گزارش خبرگزاری میزان ،رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: می توان با آموزش در خصوص انواع قراردادها، اسناد حقوقی و مسائل دیگر حقوقی در صدا و سیما اثرات مثبت آن را در جامعه دید.

به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری کل بوشهر،رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: می توان با آموزش در خصوص انواع قراردادها، اسناد حقوقی و مسائل دیگر حقوقی در صدا و سیما اثرات مثبت آن را در جامعه دید.
 

علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار  با مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: صدا و سیما ماموریتهای مختلفی در بخش رسانه دارد که ازجمله  آنها تلاش برای آگاهی بخشی و ترویج معرفت عمیق و گسترده عمومی است.
 

وی افزود: امروزه وسایل ارتباط جمعی نقش مهمی در آگاهی بخشی عمومی دارند که صدا و سیما هم یکی از تاثیرگذارترین رسانه ها در جامعه به شمار می رود و اگر ما بتوانیم در جهت آگاهی بخشی حقوق مردم در جامعه از ظرفیتهای صدا و سیما استفاده نماییم بازخورد بسیار مفیدی خواهیم داشت.

 
جمادی ادامه داد: اگر از صدا و سیما برای آگاهی  بخشی در جهت مسایل حقوقی به مردم استفاده کنیم از بسیاری مشکلات و اختلافات که ناشی از عدم آگاهی مردم به مسایل حقوقی است جلوگیری می شود به طور مثال می توانیم با آموزش در خصوص انواع قراردادها، اسناد حقوقی و مسائل دیگر حقوقی در صدا و سیما اثرات مثبت آن را درجامعه ببینیم.
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *