دستگیری اعضا باند با ۱۰۰ فقره سرقت/کشف ۱۰۸ کیلو هروئین در نی ریز/تشت آب هم قربانی گرفت/اغفال زنان ساده لوح به بهانه ازدواج/دستگیری خانم فروشنده نوزاد

17:14 - 09 تير 1398
کد خبر: ۵۲۹۴۷۹
در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز یکشنبه نهم تیر ماه را می خوانید.

:دستگیری اعضا باند با 100 فقره سرقت/کشف 108 کیلو هروئین در نی ریز/تشت آب هم قربانی گرفت/اغفال زنان ساده لوح به بهانه ازدواج/دستگیری خانم فروشنده نوزادبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه را طی امروز یکشنبه نهم تیر ماه را می خوانید.

بیشتر بخوانید: اغفال زنان ساده لوح به بهانه ازدواج

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری مرد جوانی که با اغفال بانوان جوان به بهانه ازدواج، آنان را طمعه نقشه سرقت خود قرار می‌داد، خبر داد و گفت: انتشار بدون پوشش تصویر متهم توسط بازپرس پرونده صادر شده است.

بیشتر بخوانید:کشف لوازم خانگی قاچاق در "خاتم"

سرهنگ "غلامرضا کشوری" اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان خاتم حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون که از بندرعباس عازم مرکز کشور بود ظنین شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید:تشت آب هم قربانی گرفت

سرهنگ " عارف نژاد " فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در تشریح این خبر گفت: صبح روز گذشته یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان امام علی (ع) شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیم گشت کلانتری ۲۰ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
بیشتر بخوانید:کشف 108 کیلو هروئین در نی ریز

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز، با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از محور‌های مواصلاتی شهرستان انتقال دهند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:رییس پلیس،بازداشت لیدا کاوه را تکذیب کرد

سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت با تایید خبر پیداشدن لیدا کاوه وزرشکاری، خبر مفقود شدنش چند روز پیش در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شد، گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری‌ها و اقدامات فنی ویژه‌ای که همکارانم در پلیس آگاهی انجام دادند شب گذشته لیدا کاوه، در منطقه شهرک غرب پیدا شد.

بیشتر بخوانید:هشدارهای پلیس به ممنوعیت شنا کردن در رودخانه ها 

در کلان شهر‌های کشورمان با فرا رسیدن فصل تابستان و شروع اوقات فراغت، حضور جوانان در استخر‌های سرپوشیده افزایش یافته و ورزش شنا رونق بیشتری می‌گیرد. هر چند ورزش شنا مختص به فصل تابستان و زمان خاصی نیست، اما جوانان در این فصل با فراغ بال بیشتری به این رشته روی می‌آورند و زمان پر نمودن اوقات فراغت خود را به سفارش نبی مکرم اسلام (ص) جامه عمل پوشانده و این ورزش را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید:دستگیری خانم فروشنده نوزاد

ساعت ۲۲ سه‌شنبه مورخ ۴ تیر ۹۸ عوامل حراست یکی از بیمارستان‌های پایتخت با مراجعه به ماموران انتظامی همان بیمارستان اعلام کردند پدری و مادری مدعی‌اند نوزاد آن‌ها شنبه، مورخ یکم تیر ۹۸ به دنیا آمده، اما عوامل حراست احتمال می‌دهند که این افراد پدر و مادر واقعی نوزاد نباشند. 

بیشتر بخوانید:دستگیری اعضا باند با 100 فقره سرقت

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *