رحمانی فضلی بمنظور شرکت در نشست وزرای کشور سازمان همکاری های شانگهای عازم دوشنبه می شود

18:32 - 11 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۷۷۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر کشور در پایان هفته جاری برای شرکت در نشست وزرای کشور عضو سازمان همکاری های شانگهای عازم دوشنبه می شود.
رحمانی فضلی در نشست وزرای کشور سازمان همکاری های شانگهای شرکت می کندبه گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور،گفت: وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، پایان هفته جاری برای شرکت در نشست وزرای کشور عضو سازمان همکاری های شانگهای در تاجیکستان عازم دوشنبه پایتخت این کشور می شود.

دین پرست قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل؛ همکاری های متقابل کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در زمینه مبارزه با تروریسم بین المللی، افراط گرائی و جدائی طلبی و تبادل اطلاعات درباره افراد مظنون به ارتکاب جرم، پولشوئی و نحوه چگونگی تأمین منابع مالی آن و گسترش همکاری ها در زمینه مبارزه با جرائم فناوری اطلاعات را از جمله موارد دستور کار اجلاس پیش روی سازمان در تاجیکستان بر شمرد.
بنا بر این گزارش رحمانی فضلی در این سفر علاوه بر حضور در نشست وزرای کشور عضو سازمان همکاری های شانگهای، برای تقویت مناسبات دو جانبه ایران و تاجیکستان با مقامات این کشور نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

برچسب ها: وزیر کشور دوشنبه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *