ملت سوریه در مبارزه با تروریست‌ها پیروز خواهد شد/ ایران هیچگاه حمایت از دولت و مردم سوریه را فراموش نمی‌کند

13:07 - 11 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۶۹۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رئیس‌ مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران هیچگاه حمایت دولت و مردم سوریه از مردم ایران را فراموش نمی‌کند و ما مبارزه با تروریسم چه در سوریه چه در عراق را مبارزه‌ای می‌دانیم که می‎تواند همیشه برای بشریت مفید باشد.
ملت سوریه در مبارزه با تروریست‌ها پیروز خواهد شد/ ایران هیچگاه حمایت از دولت و مردم سوریه را فراموش نمی‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی میران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از نشست مشترک با محمدجهاد اللحام رئیس پارلمان سوریه در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از هیئت پارلمانی سوریه که به ایران سفر کرده‌اند اظهار کرد: کشور سوریه کشوری است که در طول سالهای گذشته در مقابل صهیونیسم مقاومت کرده است و پیشرو در مبارزه با صهیونیسم است.

وی افزود: در 4 سال اخیر کشورهای قدرتمند تلاش کردند با ایجاد جریانهای تروریستی در سوریه مشکلاتی را برای مردم این کشور ایجاد کنند که البته با مقاومتی که ملت سوریه داشتند توانستند اهداف ماجراجو را در سوریه از بین ببرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سالهای اخیر با کمک همین قدرتها و کشورهایی که از تروریسم بازی خوردند در منطقه کمک‌های زیادی را به تروریست‌ها در داخل سوریه انجام دادند البته ما اطمینان داریم ملت سوریه در این مبارزه پیروز است.

لاریجانی تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه حمایت دولت و مردم سوریه از مردم ایران را فراموش نمی‌کند و ما مبارزه با تروریسم چه در سوریه چه در عراق را مبارزه ای می‌دانیم که می‎تواند همیشه برای بشریت مفید باشد.

وی خاطرنشان کرد: مشکل تروریسم امروز فقط به یک کشور مربوط نیست و مشکلی برای همه ملت‌ها است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص نتیجه نشست امروز خود با رئیس پارلمان سوریه افزود: امروز مذاکرات خوبی با محمدجهاد اللحام داشتیم و اطلاعات مفیدی بین طرفین تبادل شد و راههای همکاری بیشتری بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

لاریجانی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای حکومت دوست و برادر سوریه در مبارزه با تروریسم گفت: امیدواریم که دولت سوریه در این مبارزه با جریانهای وحشی موفق شود ضمن اینکه ایران همیشه در زمینه مبارزه با تروریسم به کشورها کمک خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *