نتایج تیم ملی بوکس در یکی، دو سال گذشته تعریفی نداشت/ استکی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد

8:32 - 29 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۶۳۵۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش سابق بوکس ایران گفت: همه می‌دانند علیرضا استکی دلسوز بوکس است و او نیازی به تعریف و تمجید من ندارد.

مجید سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه چرا مدتی است از بوکس فاصله گرفته، اظهار داشت: همه مجید سپهوند را می‌شناسند و می‌دانند هیچوقت برای بوکس ایران کم نگذاشته‌ام. متاسفانه نتایج تیم ملی در یکی، دو سال گذشته تعریفی نداشت و من هم هیچ علاقه‌ای نداشتم با وجود کادرفنی سابق تیم ملی، در اردو‌ها حاضر شوم. نتایجی که تیم ملی بوکس در دو سال گذشته کسب کرد بیانگر خیلی از موضوعات است.

وی افزود: با انتخاب علیرضا استکی به عنوان مدیر سازمان تیم‌های ملی دوباره انگیزه برگشت به بوکس را پیدا کردم و حدود ۲۰ روز است که تمریناتم را به طور انفرادی پیگیری می‌کنم. قطعا به رقابت‌های جهانی نمی‌رسم و درست هم نیست که در این شرایط بیایم و مدعی رفتن به رقابت‌های جهانی شوم، اما تلاش می‌کنم به رقابت‌های آسیایی که برای کسب سهمیه المپیک است، برسم.

دارنده مدال نقره آسیا در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص انتخاب علیرضا استکی دارد، تصریح کرد: استکی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و همه می‌دانند که او دلسوز بوکس است. استکی در امور فنی، بدنسازی و حتی مدیریت بوکسور‌ها توانایی بالایی دارد و مطمئن باشید اگر به او زمان بدهند، تیم ملی را به روز‌های خوب برمی‌گرداند.

سپهوند در پایان خاطرنشان کرد: حسین ثوری مدت زیادی نیست که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته، اما توانایی خود را در همین زمان کوتاه نشان داده است. به نظرم ثوری در روز‌های ابتدایی افراد خوبی ار دور خودش جمع نکرده بود، اما الان تازه بوکس ایران با انتخاب‌های خوب رئیس فدراسیون روی غلطک افتاده است. سفر‌های تیم ملی به مسابقات مختلف، راه‌اندازی بوکس در دانشگاه‌ها و ارتش و از همه مهمتر استفاده از نیرو‌های جوان نشانگر توانایی ثوری است و امیدوارم شرایط بوکس ایران روز به روز بهتر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *