رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربین‌های دیجیتال، صوتی و تصویری

18:25 - 20 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۴۳۳۰
زمان و محل برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربین‌های دیجیتال، صوتی و تصویری، هنر عکاسی و تصویربرداری اعلام شد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، هفدهمین نمایشگاه بین المللی دوربین‌های دیجیتال، صوتی و تصویری، هنر عکاسی و تصویربرداری و تجهیزات وابسته از تاریخ ۲۱ الی ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ (۱۱-۱۴ June ۲۰۱۹) در تهران با حضور واحد‌های تولیدی، خدماتی و نمایندگی از نقاط مختلف دنیا با پشتیبانی و اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران (مجتمع نمایشگاهی گفتگو) واقع در بزرگراه چمران برپا خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در این نمایشگاه تخصصی سالانه جدیدترین دوربین‌های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری، تصویربرداری هوایی و استابلایزر‌های تصویربرداری، ماشین‌های اداری، قطعات و لوازم دوربین، فیلم و ذخیره‌های دیجیتالی، نرم افزار‌ها و پردازش عکاسی، لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تصویربرداری متحرک، سینمای خانگی، تکنولوژی اسلاید، خدمـات تصویری و انواع پروژکتور و اسکنر، دوربین‌های مداربسته و نوت بوک و ... به نمایـش گذارده می‌شود.

همچنین شرکت کنندگان در این نمایشـگاه می‌توانند با گروه وسیعی از لوازم صوتی و تصویری حرفه‌ای مانند تجهیزات سینمائی، سیستم‌های ضبط و پخش صدا و تصویربرداری و سیستم‌های نوردهی، تجهیزات استودیو‌های عکاسی، تصویربرداری دیجیتالی، چاپ در قطعات بزرگ، لابراتوار‌های ظهور معمولی و مینی لب، پروژکتور‌های ویدئوئی، تکنولوژی کنترل و شبکه، میکس و مونتاژ فیلم و دستگاه‌های بزرگ چاپ عکس روبرو شوند.

اعلام زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربین‌های دیجیتال، صوتی و تصویری

هدف برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی دوربین‌های دیجیتال، صوتی و تصویری

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتقاء دانش و کیفیت خدمات و بهره گیری از دانش روز جهان به منظور دستیابی هرچه بیشتر به استقلال و توسعه فناوری و زیرساخت‌های صنایع عکاسی و تصویربرداری ایران با رویکرد بومی سازی تولید ابزار و تجهیزات عکاسی و تصویربرداری در داخل کشور و کمک به رونق تولید می‌باشد.

علاقمندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند با دریافت آموزش‌های علمی و عملی در کلاس‌های آموزش تخصصی عکاسی که به صورت رایگان برگزار می‌شود و همچنین سمینار‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی مشارکت نموده و از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه شامل ارائه خدمات آموزشی بهره‌مند گردند.

همچنین در این نمایشگاه کار‌های منتخب در زمینه " عکاسی هدفمند " در قالب یک نمایشگاه عکس تحت عنوان" گالری دیداری دیجیتالی" همزمان با برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *