"مدير گروه نهادهای اجتماعی" شبكه دو سیما منصوب شد

9:56 - 10 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۴۲۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدير شبكه دو در حكمي "رقيه محمدزاده" را به سمت مدير گروه نهادهاي اجتماعي اين شبكه منصوب كرد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ،‌ در حكمي كه به امضاي محمدرضا جعفري جلوه رسيده است،‌ آمده:   
 
تعريف جديد اين شبكه به عنوان شبكه اي با رويكرد اجتماعي موجب شده است تا طيفي از موضوعات، مسائل، آسيب ها و نيز مجموعه بافت ها و ساخت هاي اجتماعي در منظر نگاه باشد و براي ايفاي نقش هاي مفروض رسانه تاسيس گروه نهادهاي اجتماعي به عنوان گروهي مستقل و مكمل نسبت به گروه هاي امور اجتماعي و خانواده و فرهنگ در دستور كار قرار گيرد.
 
توجه به جايگاه نهادها و زير ساخت هاي بنيادين جامعه، ‌موثر بر رفتارهاي فردي و اجتماعي و داراي نقش در سلامت،‌ رشد و تعالي جمعي، ‌ژرف انديشي، خلاقيت و نوآوري مجدانه اي را مي طلبد كه انتظار مي رود با برنامه ريزي، ‌طراحي و ساخت برنامه هاي متناسب و هدفمند بدان دست يابد. آرمان نيل به جامعه اي مومن،‌ سالم و رشد يابنده با توجه به نقش نهادهاي اجتماعي از يكسو و نهادها، ‌دستگاه ها و ارگانهاي متولي از سوي ديگر پيشاروي ماست.
 
اميد است در تعامل روش­مند با واحدهاي ستادي و گروههاي برنامه ساز شبكه، در دستيابي به اهداف پيش بيني شده در سطح رسانه و خدمت در راستاي منويات مقام معظم رهبري در گستره جامعه توفيق يابند.
 
"رقیه محمدزاده" دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی و دانشجوي دكتري در رشته جامعه شناسي فرهنگي است و سابقه مسئوليت هاي طرح و برنامه و نظارت و ارزیابی شبکه "شما" و مدیر نقد و بررسی فیلم و سریال مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما را در كارنامه كاري خود دارد.



برچسب ها: تلویزیون شبکه دو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *