مرکز مطالعات شهر تهران بازوی فکری شورای شهر است/ هشدار نسبت به اجرای نادرست پروژه‌ها

10:57 - 09 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۲۶۷
خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که شورای شهر مرکز مطالعات شهر تهران را به عنوان بازوی فکری خود پذیرفته است، نسبت به پیامدهای حاصل از تصمیم‌گیری‌های غیر کارشناسی و اجرای نادرست پروژه‌ها هشدار داد.
مرکز مطالعات شهر تهران بازوی فکری شورای شهر است/ هشدار نسبت به اجرای نادرست پروژه‌هاپرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این که مدیریت شهری در کلان‌شهری همانند تهران دارای ابعاد اقتصادی، اجتماعی و حقوقی گسترده‌ای است، اظهار کرد: این امر مسئولیت مدیران را برای تصمیم‌گیری و اجرای پروژه‌ها دشوار می‌سازد.

هشدار نسبت به پیامدهای تصمیم‌گیری‌های غیر کارشناسی
 وی با هشدار نسبت به پیامدهای حاصل از تصمیم‌گیری‌های غیر کارشناسی و اجرای نادرست پروژه‌ها عنوان کرد: بی‌شک، مدیران شهری برای جلوگیری از بروز هرگونه رخداد نامناسب در شهر نیازمند استفاده از نظرات کارشناسان حوزه شهری و بحث و گفت‌وگو در این زمینه هستند.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به‌عنوان یکی از اعضای شورای شهر تهران، تعامل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با شورا درزمینه بررسی علمی طرح‌ها و لوایح را شروع خوبی برای اجرای بهتر پروژه‌ها می‌دانم.

دستاوردهای حاصل از تعامل شورا و مرکز مطالعات
سروری در ادامه به دستاوردهای حاصل از تعامل شورا و مرکز مطالعات طی ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: ارائه گزارش‌های جامع، مفید و مختصر به‌منظور آشنایی اعضای کمیسیون‌های شورا با جنبه‌های مختلف طرح‌ها و لوایح ازجمله ابتکاراتی است که توانسته اعتماد شورا به مرکز مطالعات را بیش‌ازپیش تقویت کند.

وی در پایان تاکید کرد: اقدامات پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در خصوص بررسی طرح‌ها و لوایح و سنجش نیازهای شورا و به‌طورکلی، مدیریت شهری موجب شد تا شورا با پذیرش نقش این مرکز به‌عنوان بازوی فکری خواستار حضور پررنگ‌تر مرکز در تصمیم‌گیری‌ها باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *