وقتی محمد بن نایف در برابر جوان شیعه کم می آورد

14:10 - 07 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۱۱۵
محمد بن نایف وزیر کشور عربستان در بازدید از منطقه قطیف هنگامی که یک جوان شیعه حکومت عربستان را شریک جرم تروریست ها در کشتار شیعیان دانست درپاسخ فقط مخالفان را تهدید به مجازات کرد.
به گزارش به نقل از شبکه خبر، یک جوان شیعه عربستان حین بازدید محمد بن نایف وزیر کشور و ولیعهد از منطقه قطیف ، دولت عربستان را شریک جرم تروریستها در حادثه کشتار شیعیان در مسجد قدیح دانست. ولیعهد نیز در پاسخ به افزایش تهدیدها اشاره کرد .

*************
با صدا / جوان شیعه :
  من می گویم وقتی حکومت به وظیفه خود عمل نمی کند ( اجازه بدهید جناب امیر بگویم ) شریک جرم ( در جنایت کشتار نمازگزاران ) است .
*************
محمد نایف در پاسخ فقط از افزایش تهدید مخالفان حرف زد .
***************
با صدا / محمد بن نایف :
"ببین ، گوش کن، می دانم که احساساتی هستی، تو را سرزنش نمی کنیم اما حکومت نقش خود را ایفا می کند، هر کسی بخواهد نقش حکومت را ایفا نماید، مورد بازخواست قرار خواهد گرفت، حکومت، حکومت باقی می ماند و امنیت را در برابر هر کسی که بخواهد آن را نقض کند، برقرار خواهد کرد، اجازه دهید با حکومت ید واحده باشیم. "

var s1 = new SWFObject('/media/player/flvplayer.swf','single','320','290','7');s1.addParam('allowfullscreen','true');s1.addVariable('file','http://irinn.ir/sitefiles/13940307/Video/3755236.flv');s1.addParam('menu','false');s1.addVariable('width','320');s1.addVariable('height','290');s1.write('player143280556467

دانلود

منبع : شبکه خبر

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *