برنامه ای برای بررسی دوباره کرایه تاکسی ها نداریم/ 80 درصد تاکسی های تهران گازسوز هستند

13:11 - 05 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۷۳۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: فرماندار تهران گفت: تاکسی ها به هیچ وجه اجازه افزایش نرخ مجدد کرایه را ندارند و شورای شهر و فرمانداری برنامه ای برای بررسی دوباره کرایه تاکسی ها ندارد.
برنامه ای برای بررسی دوباره کرایه تاکسی ها نداریم/ 80 درصد تاکسی های تهران گازسوز هستندبه گزارش ، عیسی فرهادی با بیان این مطلب که تاکسی ها به هیچ وجه اجازه افزایش نرخ مجدد کرایه را ندارند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و با تصویب شورای اسلامی شهر تهران کرایه تاکسی 20درصد افزایش داشت، همچنین برنامه ای هم برای بررسی دوباره کرایه ها و افزایش کرایه در شورا و فرمانداری مطرح نیست.

وی با بیان اینکه اکنون 80 درصد تاکسی های شهر تهران سوخت گاز مصرف می کنند، تاکید کرد: با توجه به اینکه نرخ سوخت گاز تغییری نداشته و در عین حال بسیار مقرون به صرفه نیز هست دیگر نیازی به افزایش مجدد کرایه تاکسی ها نیست.

فرهادی درباره اینکه آیا وزارت کشور بسته های حمایتی برای تاکسیرانان در نظر دارد تا افزایش نرخ سوخت جبران شود، بیان کرد: وزارت کشور هیچ برنامه ای برای حمایت از تاکسیرانان در تک نرخی شدن سوخت ندارد چرا که معتقدیم تاکسی های بنزینی نیز باید به سمت سوخت گاز بروند. در عین حال که معتقدیم افزایش 20 درصدی کرایه ها پاسخگوی تک نرخی شدن سوخت خواهد بود .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *