تنوع بخشی به شیوه‌های آموزشی مهمترین هدف دانشگاه پیام نور/ ارائه کتاب‌های پیام نور با ۲۰ درصد تخفیف به صورت الکترونیکی

11:31 - 14 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۴۸۰۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: تنوع بخشی به شیوه‌های آموزشی مهمترین هدف دانشگاه پیام نور بوده است.

تنوع بخشی به شیوه‌های آموزشی مهمترین هدف دانشگاه پیام نور/ ارائه کتاب‌های پیام نور با ۲۰ درصد تخفیف به صورت الکترونیکیبه گزارش خبرنگار  ، محمد رضا زمانی در مراسم پاسداشت مقام معلم اظهار کرد: دانشگاه پیام نور از ۳۰ سال قبل با رسالتی جدید تعریف شد و قرار شد با اهداف مشخصی در عرصه آمدزش عالی کشور شروع به فعالیت کند.


وی بیان کرد: تنوع بخشی به شیوه‌های آموزشی مهمترین هدف دانشگاه پیام نور بوده است.
زمانی افزود: ۴۰۰ هزار دانشجو و سه هزار ۸۰۰ هیات علمی در دانشگاه پیام نور مشغول هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: تعداد رشته‌های لیسانس ۷۶، ارشد ۸۷ و دکتری ۲۸ رشته است.


زمانی بیان کرد: ۱۵ هزار رشته محل در سراسر کشور در دانشگاه پیام نور وجود دارد. تاکنون یک و ۶ دهم میلیون فارق التحصیل در دانشگاه داشته‌ایم. ۵۰۰ مرکز در سراسر کشور، ۵۵ نمایندگی در سایر کشور‌ها ۵ مرکز بین المللی که ۳ تا در داخل کشور و ۲ تا در خارج داریم، مجوز ۹ مرکز بین المللی دیگر هم گرفته شده است.


وی اشاره کرد: اولویت دانشگاه پیام نور در سال ۹۸ عنایت به گرفتن دانشجوی خارجی و تقویت مراکز بین الملل است. ۱۰ هزار کارمند در دانشگاه مشغول به کار هستند.


رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در تلاشیم ۵ هزار نیروی قراردادی دانشگاه پیام نور به نیروی پیمانی تبدیل شوند. البته میزان حقوق کارکنان قراردادی با پیمانی یکی است.

زمانی درباره ارتقا علمی و فرهنگی دانشگاه گفت: قانون مداری تقویت روحیه، شفافیت، قانون مداری از اقدامات ما در سال ۹۷ بوده است. در سال گذشته سند راهبردی دانشگاه پیام نور نیز تدوین شد. این سند با برنامه راهبری ۲۰ ساله تهیه شده که در حال کار بر روی برنامه ۵ ساله اول آن هستیم.


وی در ادامه بیان کرد: هرم هیات علمی نیز در سال گذشته اصلاح شد. برای سال تحصیلی جدید دانشجویان می‌توانند کتاب‌ها را با ۲۰ درصد تخفیف به صورت الکترونیکی تهیه کنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: آخرین مرحله پرداخت بدهی حق التدریس اساتید در دانشگاه پیام نور امروز پرداخت می‌شود و هیچ بدهی باقی نمی‌ماند.

زمانی در ادامه گفت: وضعیت ۸۹۴ نفر از اساتید پیمانی مشروط و قرادادی و دستیار علمی بررسی شد و ۶۷۷ نفر از آنهد تعیین تکلیف شدند و ۲۱۷ نفر باقی مانده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *