ممنوعیت تردد موتورسیکلت های بنزینی در منطقه 12 بعد از ورود موتورهای برقی اجرایی می‌شود

13:56 - 04 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۳۷۶
خبرگزاری میزان: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بازه زمانی اجرا شدن طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت های بنزینی در منطقه 12 شهرداری تهران به نحوه عملکرد و نیز سرعت عمل واردکنندگان موتورسیکلت های برقی بستگی دارد و این ممنوعیت بعد از ورود موتورهای برقی اجرایی خواهد شد.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت های بنزینی در منطقه 12 بعد از ورود موتورهای برقی اجرایی می‌شودسید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اشاره به طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت ها در منطقه 12 خاطرنشان کرد: این طرح به ممنوعیت تردد موتورسیکلت های بنزینی اشاره دارد نه تمامی موتورسیکلت ها.

وی با بیان این که ممنوعیت تردد موتورسیکلت های بنزینی زمانی اعمال می شود که موتورسیکلت های برقی به تعداد کافی فراهم شود، ادامه داد: تا زمانی که موتورسیکلت برقی به صورت کامل خریداری نشده، مجموعه مدیریت شهری اصراری بر اجرای این طرح نخواهد داشت.

تشکری هاشمی با تاکید بر این که این طرح مصوبه شورای ترافیک شهر تهران است، عنوان کرد: در این مصوبه نیز شرط ذکر شده یعنی وجود تعداد کافی موتورسیکلت برقی و نیز واژه تدریجی برای زمان جایگزینی این موتورسیکلت ها و ممنوعیت تردد موتورسیکلت های برقی به کار رفته است.

معاون شهردار تهران در پایان تاکید کرد: با توضیحات ارائه شده تاکید می کنم، بازه زمانی اجرا شدن طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت های بنزینی در منطقه 12 شهرداری تهران، به نحوه عملکرد و نیز سرعت عمل واردکنندگان موتورسیکلت های برقی دارد. 

گفتنی است؛ چندی پیش  سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور تهران در نشست خبری با انتقاد نسبت به طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت ها در منطقه 12 تهران گفته بود: طرح ممنوعیت تردد موتورسیکلت بنزینی در محدود بازار کارشناسی نشده است و هنوز تصمیمی در خصوص اجرایی شدن آن اتخاذ نکرده ایم. 








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *