هواداران باید دلیل فرار علی کریمی را بدانند/ پول تبلیغات محیطی فقط به جیب استقلال و پرسپولیس می‌رود

17:57 - 07 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۳۱۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: هواداران باید بدانند چه دلایلی باعث فرار علی کریمی از سپیدرود شد.

کیومرث بیات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در اعتراض به نحوه بلیت فروشی هیئت فوتبال گیلان، اظهار داشت: به نظرم باید دست بعضی افراد در این مسئله برای دیگران آشکار شود. من معتقدم سیستم درستی در هیئت فوتبال برای بلیت فروشی صورت نمی‌‌گیرد و به این شکل حق و حقوق باشگاه سپیدرود نابود می‌شود. من معتقدم اگر آقایان مدعی هستند کار به درستی صورت می‌گیرد پس چرا اجازه نمی‌دهند برای بلیت فروشی ناظر بگذاریم یا چرا اجازه نمی‌دهند بلیت فروشی را خودمان انجام دهیم؟

وی ادامه داد: من حتی به هیئت فوتبال نامه‌ای ارسال کردم و در آن درخواست بلیت فروشی کردم که متاسفانه مخالفت شد و عنوان کردند فدراسیون چنین اجازه‌ای به آنها نمی‌دهد. حتی خواستار این شدم تا یک ناظر هنگام فروش بلیت حضور داشته باشد که آن را هم نپذیرفتند.

مالک باشگاه سپیدرود افزود: قبل از این که من به باشگاه سپیدرود بیایم از فرد دیگری برای تائید بلیت فروشی امضا می‌گرفتند ولی حالا مسئول امور مالی باید به این مسائل رسیدگی کند نه مسئول تدارکات یا پشتیبانی. متاسفانه فردی که با ۵۰ هزار تومان همه چیز را راحت امضا می‌کند، خبر می‌کنند و از او باید امضا بگیرند.

بیات در پاسخ به این سوال که فرد مورد نظر در باشگاه سپیدرود مشغول به کار است پس چطور بدون اجازه مالک به هیئت فوتبال امضا می‌دهد گفت: من امروز (شنبه) این فرد را احضار می‌کنم تا به او تذکرات نهایی را بدهم. من این فرد را برای نظارت بر بلیت فروشی معرفی کردم ولی با آن موافقت نشد و دلیل نمی‌شود این فرد نماینده ما در حسابرسی باشد. ما این فرد را برای فروش بلیت انتخاب کردیم و امضای اوراق مالی باید توسط مسئول مالی باشگاه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: روز گذشته (جمعه) در بازی با تیم فوتبال فولاد گنجایش ورزشگاه کاملأ پر شده بود. ورزشگاه سردار جنگل رشت گنجایش ۱۲ هزار نفری دارد که با احتساب سکو‌های بدون صندلی و افرادی که سرپا بازی را تماشا می‌کنند و نفراتی که روی پله و راهرو‌ها نشسته‌اند ، تقریبا به حدود ۱۵ هزار نفر می‌رسد. چطور وقتی استادیوم تا این حد پر از تماشاگر است تنها ۷ هزار بلیت فروخته‌اند؟ حالا اگر فرض را بر این بگیریم تعدادی از تماشاگران از دیوار‌های شش متری ورزشگاه پریده و به داخل استادیوم آمده باشند، یا گروهی بدون بلیت و با رفاقت به داخل استادیوم آمده باشند باز هم آمار فروش تنها ۷ هزار بلیت، منطقی به نظر نمی‌رسد.

مالک باشگاه سپیدرود افزود: اصلا چرا صورت جلسه باید با مداد نوشته شود و نسخه‌ای از آن را به ما ندهند. من اصلا این پول را نمی‌خواهم. می‌خواهم به فدراسیون نامه‌ای ارسال کنم و درخواست کنم بازی آینده ما مقابل نساجی مازندران رایگان اعلام شود تا لااقل از این طریق پول هواداران از بین نرود. در بازی مقابل پیکان سهم باشگاه سپیدرود از عواید بلیت فروشی تنها ۴ میلیون تومان شده است. این پول به چه درد ما می‌خورد؟ اگر دو تیم محلی بازی کنند و ما در آن بلیت فروشی کنیم به طور حتم درآمدمان بیشتر از این خواهد بود. متاسفانه این مشکلات وجود دارد و حل شدنی هم نیست. من چندین بار با مسئولان استان گیلان صبحت کردم و از آنها درخواست کردم تا درباره نحوه مقررات بلیت فروشی مذاکره کنیم. حتی به آنها این مسئله را هم گفتم که اگر شفاف سازی کنند، من اجازه نخواهم داد تا کسی در این رابطه اظهار نظر کند ولی این را هم نپذیرفتند.

بیات در پایان تصریح کرد: ما مظلوم واقع شده‌ایم. درآمد تبلیغات محیطی به آن شکل است و مشخص نیست چه می‌شود. معتقدم تمام این پول به جیب استقلال و پرسپولیس و تیم‌های قدرتمند می‌رود. درآمد بلیت فروشی ما هم که به این شکل است پس دیگر باید به چه چیزی تکیه کنیم. هواداران باید بدانند چه دلایلی باعث فرار علی کریمی از این تیم شد. سپیدرود چیزی نمی‌خواهد و تمام درآمد بلیت فروشی برای عزیزان باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *