آل سعود و تکفیری‌ها بدانند تا آخر پای عهدمان با امام(ره) ایستاده‌ایم

15:43 - 03 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۳۱۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مستکبران جهان، آل سعود و تکفیری‌ها بدانند فرزندان امام(ره) بر عهد و پیمان خود هستند و تا آخر در مقابل آنان خواهند ایستاد.
به گزارش  گروه سیاسی ؛ سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم شکرگزاری نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، با سلام و درود به روح مطهر امام راحل و شهدا، به عملیات بیت‌المقدس اشاره و تصریح کرد: در این عملیات نزدیک به پنج‌هزار و هفت‌صد کیلومتر مربع از خاک کشورمان آزاد شد.

وی در ادامه به تشریح مراحل مختلف عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخت و افزود: جغرافیای منطقهٔ عملیات بیت‌المقدس در میان چهار مانع طبیعی قرار داشت و دشمن فکر می‌کرد می‌تواند با اتکا به این موانع به مدت طولانی در مقابل حملات رزمندگان اسلام به دفاع بپردازد. این موانع شامل رود کارون، اروند، کرخه و هورالعظیم هستند.

فرمانده تیپ المهدی(عج) در عملیات بیت المقدس ادامه داد: کار اطلاعاتی عمیقی انجام شد و در بررسی‌های اطلاعاتی خود به این نتیجه رسیدیم که نقاط قوت دشمن فراوان است و او می‌تواند به مدت طولانی دفاع کند.

وی به فرماندهی امیر سپهبد صیاد شیرازی و همچنین سرلشکر محسن رضایی در قرارگاه مرکزی کربلا اشاره کرد و گفت: این قرارگاه، فرماندهی عملیات بیت‌المقدس را به عهده داشت و ۱۳۵ گردان برای این عملیات سازماندهی شد. که شامل ۴۵ گردان از ارتش و ۹۰ گردان از نیرویهای سپاه و بسیج بود.

سردار فضلی با اشاره به‌کارگیری تعداد فراوانی از نیروهای ارتش، سپاه و بسیج در عملیات آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: این هنر امام بود که مردم را وارد عرصه‌های دفاع کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *