بازدید آژانس یا هر نهاد بین المللی از اماکن نظامی ایران ممنوع است

11:22 - 03 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۱۸۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:در خواست بازرسی‌های غیر متعارف آژانس نشان از توطئه ای جدید برای جمع آوری اطلاعات نظامی ایران از سوی آژانس دارد.

یدالله جوانی در گفت وگو با خبر نگار سیاسی درباره فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری،خاطرنشان کرد: حضرت آقا بارها اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه تن به خواسته‌های غیرمتعارف آژآنس هسته ای نخواهد داد.

وی با بیان اینکه بدیهی است که برخی از کشورهای خلیج فارس با آل سعود و سران آمریکایی هم پیمان شده‌اند، خاطر نشان کرد: در خواست بازرسی‌های غیر متعارف آژانس نشان از توطئه ای جدید برای جمع آوری اطلاعات نظامی ایران از سوی آژانس دارد.

جوانی، تصریح کرد: بازدید آژانس یا هر نهادی بین المللی از اماکن نظامی ایران ممنوع است زیرا جمهوری اسلامی ایران با هرموضوعی که امنیت ملی کشورمان را تهدید کند مخالف است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شكست آمریكا در خاورمیانه، منجر به بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه شده است، خاطر نشان کرد: راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در كشورهای منطقه و شكل‌گیری گروه‌های تروریستی از جمله داعش با ماموریت ال سعود از جمله سیاست ددمنشانه آمریکا در منطقه است که شکست خورده است.

به گفته جوانی، عربستان و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس در اتفاقات منطقه خاورمیانه و راه‌اندازی جنگ‌های داخلی، همسو و هم‌صدا با سران آمریكا عمل كرده‌اند كه در نهایت این امر موجب شده است ثبات امنیتی در منطقه خاورمیانه به خطر بی‌افتد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *