روحانی: مدیریت جامع بحران سیل اخیر بر عهده وزیر کشور است

9:53 - 22 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۸۹۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور تاکید کرد مدیریت جامع بحران سیل اخیر (عملیات پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی، بازتوانی، هماهنگی و تقسیم کار) در دستگاه‌های اجرایی و همه نهاد‌ها و سازمان‌های همکار و موثر بر عهده وزیر کشور (قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور) است.
مدیریت جامع بحران سیل اخیر برعهده وزیر کشور استگروه سیاسی ؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دستوری به وزیر کشور تاکید کرد: مدیریت جامع بحران سیل اخیر (عملیات پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی، بازتوانی، هماهنگی و تقسیم کار) در دستگاه‌های اجرایی و همه نهاد‌ها و سازمان‌های همکار و موثر بر عهده وزیر کشور (قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور) است.
 
وی در این دستورالعمل افزوده است: برنامه ریزی باید به گونه‌ای باشد که از همه توان نیرو‌ها و نهاد‌های عمومی غیر دولتی حداکثر بهره گیری شود و دیوان سالاری اداری و مقررات دست و پاگیر مانع کندی همکاری آن‌ها در این حادثه مهم نشود.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرده است: کلیه وزارتخانه ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی، نهاد‌های قضایی و عمومی غیردولتی موظف به همکاری و اجرای دقیق دستور‌ها و برنامه‌های ابلاغی وزیر کشور هستند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *