رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهران مديری صدر نشين نظرسنجي مردمی

15:23 - 31 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۵۰۸۲۵
بر اساس نظر‌سنجي مردمي بهترين كارگردان طنز تلويزيوني، مهران مديري با كسب ۶۳ درصد از آرا در صدر قرار دارد و پس از او رضا عطاران با كسب ۲۰ درصد رأي در رتبه دوم قرار گرفت.
مهران مديري صدر نشين نظرسنجي مردمي
به گزارش به نقل از  جام جم آنلاین، بر اساس نظر‌سنجي مردمي بهترين كارگردان طنز تلويزيوني در سایت نشریه صدا و سیما، مهران مديري با كسب ۶۳ درصد از آرا در صدر قرار دارد و پس از او رضا عطاران با كسب ۲۰ درصد رأي در رتبه دوم قرار گرفت.

تا كنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در اين نظرسنجي شركت كرده و به گزينه مورد علاقه خودشان رأي داده‌اند. نتايج نظرسنجي نشان مي‌دهد كه مهران مديري با ۶۳ درصد آرا صدرنشين است و رضا عطاران با ۲۰ درصد در جايگاه دوم قرار دارد. سيروس مقدم و سعيد آقاخاني به ترتيب ۹ و ۴ درصد آرا را كسب كرده‌اند. سروش صحت نيز در رتبه پنجم قرار دارد. 
ش
از جمله مجموعه‌هاي تلويزيوني كه مهران مديري در آنها كارگردان و بازيگر بوده مي‌توان سريال‌هاي ساعت خوش، پاورچين، نقطه‌چين، شب‌هاي برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مرد دوهزار چهره، قهوه تلخ، ويلاي من، شوخي كردم و در حاشيه را نام برد.

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *