تاکید بر آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌ها برای کاهش ضرر و زیان سیلاب‌ها

11:55 - 19 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۹۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان  آذربایجان شرقی با اشاره به سیل اخیر در مناطقی از کشور، بر آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌ها در جهت کاهش ضرر و زیان سیلاب‌ها تاکید کرد.

تاکید بر آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌ها برای کاهش ضرر و زیان سیلاب‌هابه گزارش گروه حقوقی و قضایی ؛ طی مراسمی رئيس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به مناسبت سال جدید با قضات و کارمندان دادگستری و اعضاء شوراهای حل اختلاف تبریز ديدار کرد.

در این مراسم که در حسینیه شهدای هفتم تیر دادگستری تبریز برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین مظفری پس از تبریک به مناسبت حلول سال نو، با آرزوی موفقیت برای کارکنان در سال جدید از تلاش‌های آنان در سال گذشته قدردانی و تشکر کرد.

وی همچنین نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) به نام «رونق تولید» را گرامی داشته و بر تلاش، صداقت، همّت و اخلاص بیشتر کارکنان دادگستری در حل مشکلات مردم تأکید کرد.


رئیس کل دادگستری استان  آذربایجان شرقی با اشاره به سیل اخیر در مناطقی از کشور، بر آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌ها در جهت کاهش ضرر و زیان سیلاب‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری میانگین پرونده‌هایی که در دادگستری شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی منتهی به تجدیدنظرخواهی می‌شود را هشت درصد و حوزه‌های قضایی بخش‌های استان را پانزده درصد و تعداد پرونده‌های مسنّ دادگستری استان را کمتر از سیصد فقره پرونده اعلام  کرد.

وی بر دقت و سرعت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تأکید و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با همفکری کارکنان بخشی از ورودی پرونده‌های قضایی کاهش یابد.

گفتنی است: پرونده مسن پرونده‌ای است که از تاریخ تشکیل آن بیش از یک سال گذشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *