رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بطحایی: بیش از ۱۳۰۰ مدرسه در سیل‌های اخیر دچار آسیب شدند

17:12 - 18 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۷۸۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس اول کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت:بطحایی در این جلسه عنوان کرد که بیش از ۱۳۰۰ مدرسه در سیل‌های اخیر دچار آسیب و ۱۰۴ واحد آموزشی تخریب شده است.
بطحایی: بیش از ۱۳۰۰ مدرسه در سیل‌های اخیر دچار آسیب شدندجبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: جلسه امروز عصر کمیسیون با حضور محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش  برگزار شد.
 
وی افزود: وزیر آموزش و پرورش در این جلسه گزارشی در رابطه با بدهکاری‌های و موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان و همچنین مشکلات اخیر سیل‌زدگان به نمایندگان کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: بطحایی در این جلسه عنوان کرد که بیش از ۱۳۰۰ مدرسه در سیل‌های اخیر دچار آسیب و ۱۰۴ واحد آموزشی تخریب شده است که دیگر مورد استفاده نیست و نیاز به بازسازی مجدد دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا شورای گسترش برای کنکور دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده برنامه ارائه دهند تا این دانش آموزان متضرر نشوند و همچنین امتحان‌های پایان سال این بچه‌ها دچار مشکل نشود.

کوچکی‌نژاد بیان داشت: با توجه به اینکه دشت خوزستان حداقل دو سه ماه زیر آب خواهد بود و دانش آموزان نمی‌توانند در این شرایط تحصیل خودشان را ادامه دهند، بایددوره تحصیلی به صورتی تقسیم شود که این دانش‌آموزان دچار آسیب نشوند.

وی بیان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد برای کتاب درسی، امکانات آموزشی، لباس و دیگر مایحتاج این دانش آموزان تصمیم‌گیری شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *