خادم روی تشک رفت

10:31 - 31 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۵۰۷۴۰
معاون وزیر ورزش که خود از قهرمانان المپیک و جهان در رشته کشتی است در جریان بازدید از خانه کشتی در اردبیل روی تشک رفت.

به گزارش  به نقل از فارس، امیررضا خادم در حالی در جریان بازدید صبح امروز خود از خانه کشتی اردبیل در جمع کشتی‌گیران، قهرمانان و مربیان این رشته ورزشی قرار گرفت که بعد از ساعاتی تمرین و نرمش روی تشک رفت  و به صورت نمادین با چند کشتی‌گیر نیز پنجه در پنجه شد.

امیررضا خادم خطاب به جامعه کشتی استان اردبیل گفت: کشتی اردبیل به ویژه در فرنگی از سابقه دیرینی برخوردار است و قهرمانان مختلفی را تقدیم کشورمان کرده و همواره می‌تواند معدن طلایی برای کشتی جمهوری اسلامی ایران باشد.

معاون پارلمانی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان از رشته‌های مدال آور و صاحب سبکی همچون کشتی حمایت می‌کند و ما اگر امروز در بلندترین و رفیع‌تری قله کشتی جهان قرار داریم به واسطه حفظ روحیه پهلوانی است که هیچ وقت کشتی‌گیران ما آن را به خاطر مادیات و کسب مدال از دست نداده‌اند.

خادم در خانه کشتی اردبیل به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل که خود از کشتی‌گیران و مربیان و بدنسازان معروف کشور است در ابتدا نرمش و حرکات تمرینی خوبی را انجام داده سپس به صورت نمادین چندین مسابقه کشتی نیز برگزار شد.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


برچسب ها: کشتی تشک خادم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *