لیکنز: خط دفاع ما عملکرد خوبی از خود نشان داد/ بازی به بازی پیش می‌رویم

20:22 - 16 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۰۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جرج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: صنعت نفت تلاش کرد روی دروازه ما پرس کند، اما خط دفاع ما عملکرد خوبی از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، جرج لیکنز در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

*به خاطر تأخیرم عذرخواهی می‌کنم. بازی سپاهان را نگاه می‌کردم، چون نتیجه آن بازی برای ما مهم بود.

*فکر می‌کنم امروز سه امتیاز مهمی را به دست آوردیم. همان‌طور که گفته بودم بازی مهمی پیش رو داشتیم و همان چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم، اتفاق افتاد.

*صنعت نفت تلاش کرد روی دروازه ما پرس کند و روی همین اتفاق هم موقعیت‌هایی ایجاد کرد، اما خط دفاع ما عملکرد خوبی از خود نشان داد. در ادامه به گل رسیدیم و از بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تشکر می‌کنم.

*فشار زیادی روی بازیکنان ما بود، به همین خاطر سعی می‌کنیم فردا ریکاوری خوبی داشته باشیم. همین جا از هواداران‌مان هم بابت حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

*ما به دور دست‌ها خیلی نگاه نمی‌کنیم. شاید خیلی‌ها بگویند حساسیت بازی‌های پایانی زیاد است، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

*بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند. درست است اشتباهاتی داشتیم، اما تلاش زیادی کردیم. امروز یک بر صفر بردیم، اما شانس‌های زیادی برای افزایش گل‌مان داشتیم.

*در نیمه دوم فشار و استرس به تیم ما وارد می‌شود که باید آن را کنترل کنیم. ب



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *