مقابل پدیده لایق شکست نبودیم/ با روحیه خوبی به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم

11:13 - 16 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۹۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
میثم نقی‌زاده بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در بازی با پدیده لایق شکست نبودیم و برای جبران این نتیجه با انگیزه به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم.

میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دیدار امروز(جمعه) پارس جنوبی جم مقابل تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: در بازی با استقلال خوزستان برای کسب پیروزی دیگری به میدان می‌رویم. البته می‌دانیم استقلال خوزستان انگیزه‌های زیادی برای کسب امتیاز دارد، ولی ما هم از هیچ کوششی برای کسب پیروزی در این بازی دریغ نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: در بازی با تیم پدیده با بدشانسی شکست خوردیم. قطعا ما در بازی هفته قبل برابر شاگردان گل‌محمدی لایق شکست نبودیم ولی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی منجر به شکست ما شد. به همین دلیل با اینکه در جدول رده بندی به ثبات رسیدیم ولی همچنان برای جبران ناکامی هفته قبل، در بازی با استقلال خوزستان انگیزه زیادی داریم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان خاطرنشان کرد: البته ما ناکامی در بازی با تیم پدیده را فراموش کردیم و با روحیه خوبی به مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت. می‌خواهیم از این بازی خانگی امتیاز گرفته و در جمع هواداران پیروزی دیگری را جشن بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *