رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اوضاع سپیدرود خوب پیش نمی‌رود/ با حذف بازیکنان هزینه‌ها را کم کردیم

3:04 - 12 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۲۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: وضعیت تیم فوتبال سپیدرود وقتی خوب می‌شود که پیروزی کسب کنیم.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد وضعیت تیم فوتبال سپیدرود اظهار داشت: اوضاع تیم سپیدرود خیلی خوب پیش نمی‌رود. اوضاع وقتی خوب است، که تیم برنده شود. با این حال ما به تلاشمان ادامه می‌دهیم و صد درصد برنده هم خواهیم شد. طبیعی است که تیم ما ایراداتی دارد، ولی روی نقاط مثبتی که بازیکنان دارند بیشتر کار می‌کنیم تا با بضاعتی که داریم به نتیجه برسیم.

وی با اشاره به مدت قراردادش با تیم سپیدرود گفت: با سپیدرود قرارداد یک سال و نیمه بستم. می‌دانم که بیات بار‌ها گفته که مالک‌ موقت است ولی سپیدرود تیم موقت نیست و اگر مالکیت تغییر کرد، آن زمان در مورد ادامه قراردادم تصمیم می‌گیرم. در اصل برای من مهم نیست که مالک آینده با من قرارداد می‌بندد یا خیر، فقط مهم است که در این شرایط فعلا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد بازیکنانی که از فهرست این تیم خارج کرد گفت: برخی بازیکنان را کنار گذاشتیم تا فهرست کمی خلوت شود چرا که فاصله بین برخی بازیکنان زیاد بود تا به این ترتیب روی بازیکنانی که مورد نیاز هستند تمرکز بیشتری داشته باشیم. البته با این کار هزینه‌های تیم هم کمتر می‌شود و خواست مدیریت بود تا بازیکنانی که در لیست قرار نمی‌گیرند و فرصت بازی پیدا نخواهند کرد را به آنها معرفی کنیم.

دستنشان به نورمحمدی اشاره کرد و گفت: نورمحمدی به میل خودش از تیم جدا شد و ما هرگز نخواستیم او برود. این بازیکن بعد از بازی با تیم صنعت نفت به تمرینات برگشت و بعد از بازی با پرسپولیس ما را ترک کرد و دیگر او را ندیدیم. در واقع ما هرگز نخواستیم او جدا شود، بلکه خودش تیم را ترک کرد.

وی افزود: شاید وقتی به تیم آمدم برخی خوشحال نبودند، ولی حالا یک تیم همدل داریم. هدف من قبل از هر چیز ایجاد انگیزه بین بازیکنان بود. فکر می‌کنم به این هدفمات رسیدیم.

سرمربی تیم سپیدرود در پاسخ به این سوال که اگر در ابتدای فصل تیم را در اختیار می‌گرفت همین وضعیت برای سپیدرود رخ می‌داد یا خیر تصریح کرد: قطعا این طور نمی‌شد. فوتبال رشت و گیلان را به خوبی می‌شناسم. قبلا هم در این فوتبال کار کردم و نشان دادم که کار را بلدم. البته مربیان قبلی هم زحمات زیادی کشیدند، ولی به جرات می‌توانم بگویم اگر ابتدای فصل سرمربی می‌شدم قطعا وضعیت سپیدرود بهتر بود. وقتی پول نباشد کار کردن سخت می‌شود. از طرفی ضعف مدیریتی هم وجود داشت و سپیدرود در تمام مدت با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد. از نظر من مشکل تیم سپیدرود یک نفر نبود  بلکه مجموعه‌ای از مشکلات بود.

دست‌نشان در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران سپیدرود سپاسگزارم. آنها لایق بهترین‌ها هستند. امیدوارم به کمک بازیکنان بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و جواب حمایت‌های آنها را بدهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *