انتقاد از عدم نظارت دقیق مسئولین امر بر مراکز توزیع مرغ/ مجوز صادرات و خروج این اقلام از استان داده نشود

15:07 - 20 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۱۶۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: اولویت اول مراکز توزیع مرغ و گوشت تأمین نیاز استان است، مطلقا مجوز صادرات و خروج این اقلام از استان داده نشود.

انتقاد از عدم نظارت دقیق مسئولین امر بر مراکز توزیع مرغ/ مجوز صادرات و خروج این اقلام از استان داده نشودبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان خطاب به مسئولین سازمان جهاد کشاورزی این استان در امور دام و طیور که برای ارائه گزارش و توضیحات از اقدامات انجام شده در حوزه‌های خود در دفتر رییس کل دادگستری استان حضور داشتند گفت: با توجه به گزارشات اخذ شده مبنی بر میزان کشتار مرغ‌ها بصورت روزانه و توزیع شده به بازار، مشاهده صف‌های طولانی مردم برای گرفتن مرغ مطلقا قابل قبول نیست و دلایل این نابسامانی‌ها عدم نظارت دقیق مسئولین امر بر مراکز توزیع مرغ است.

وی با بیان اینکه کشتار و توزیع مرغ در استان زنجان بایستی بر اساس نیاز مردم صورت گیرد افزود: با افرادی که در ایجاد نابسامانی و اخلال در نظم بازار مرغ و دام نقش دارند بایستی برخورد قاطع صورت گیرد تا مردم برای خرید این اقلام به زحمت نیفتند.


رییس شورای قضایی استان زنجان با تأکید بر اینکه کیفیت مرغ‌های عرضه شده به بازار و مصرف مردم بایستی مورد توجه باشد خاطر نشان کرد: بنا به اعلام مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان جوجه‌ها بعد از بازده زمانی ۴۵ روزه بایستی وارد بازار شده و به مصرف برسند و مسئولین نیز نظارت دقیق و گسترده‌ای بر این موضوع داشته باشند.


رییس کل دادگستری استان زنجان همچنین خطاب به مدیر کل دامپزشکی استان اظهار کرد: اولویت اول مراکز توزیع مرغ و گوشت تأمین نیاز استان است، مطلقا مجوز صادرات و خروج این اقلام از استان داده نشود.


گفتنی است: در ابتدای این جلسه معاون بهبود و تولیدات جهاد کشاورزی استان، مدیر کل دامپزشکی استان و مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی گزارشی از اقدامات حوزه خود و وضعیت توزیع مرغ و گوشت در استان ارائه کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *