رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«رئیس بزرگ» روایت یک نویسنده از ۲۰ سال خدمت دیوانی

9:31 - 20 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۱۵۱۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نویسنده «زیارت آفتاب» گفت: در حال نگارش ۴۰ خاطره - تحلیل در قالب کتابی با عنوان «رئیس بزرگ» هستم.

«رئیس بزرگ» روایت یک نویسنده از ۲۰ سال خدمت دیوانیرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: کتاب «رئیس بزرگ» را در دست دارم که چکیده‌ای از تجربیات اداری ام را در قالب خاطره - تحلیل روایت کرده ام.

وی اظهار کرد: این کتاب روایت من از خاطره - تحلیل‌هایی است که بر اساس ۲۰ سال سابقه خدمت در دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و ۱۰ سال سابقه تدریسم در دانشگاه بدست آورده‌ام.

این نویسنده تصریح کرد: رییس بزرگ، صرفا خاطره‌نگاری نیست، بلکه همراه با تحلیل است، زیرا من خواسته‌ام با نوشتن این کتاب، صفحاتی از آلبوم خاطرات و تجربیاتم را به نوعی در اختیار نسل جوان قرار دهم و از این طریق قدمی در راستای بهبود سیستم‌ها و اصلاح روش‌ها  بر دارم.

وی بیان کرد: «رئیس بزرگ» نگاه متفاوتی به خاطرات یک عنصر سازمانی دارد. من در این کتاب سعی کرده‌ام از چشم سومی که متفاوت است روای ماجرا‌ها باشم. در واقع به عنوان نویسنده‌ای که از قضای روزگار در جایگاه رئیس یا مرئوس قرار گرفته به ماجرا‌ها نگاه می‌کنم.

رسولی گفت: «رئیس بزرگ» در قالب ۴۰ خاطره_ تحلیل در حال نگارش است و من امیدوار هستم که در آغاز سومین دهه فعالیت اداری‎ام انتشار این خاطرات بتواند تجربه ادبی موفقی را هم به لحاظ رسایی نثر و هم از جهت کاربردی بودن محتوا، به مخاطب انتقال دهد و ارزش افزوده تجربی خوبی برای مخاطب باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *