احداث ۵ هزار واحد مسکونی برای مددجویان سازمان بهزیستی با کمک بسیج سازندگی/۱۰ میلیون وام بلاعوض برای ساخت واحد مسکونی مددجو یان و افراد دارای معلولیت

10:46 - 18 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۰۹۹۷
رئیس سازمان بهزیستی کشور از احداث ۵ هزار واحد مسکونی برای افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی با کمک بسیج سازندگی کشور و آغاز فعالیت گروه‌های جهادی از نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه وحید قبادی دانا با اشاره به اهمیت موضوع مناسب سازی محیط زندگی عزیزان دارای معلولیت گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی افراد دارای معلولیت خصوصا در روستا‌ها و نواحی مرزی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر برای  زندگی مناسب، مناسب سازی شده  و همچنین طبق تفاهم نامه‌ای که با سازمان بسیج سازندگی خواهیم داشت ۵ هزا واحد مسکونی برای عزیزان دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی کشور ساخته می‌شود.

قبادی دانا اضافه کرد:برای این افراد و این خانوار‌ها مبلغ ۱۰ میلیون تومان بلاعوض در اختیارشان قرار خواهد گرفت و حق انشعاب و سایر هزینه‌های ساخت به صورت رایگان برای این خانوار‌ها خواهد بود.

وی افزود:سازمان بسیج سازندگی نیز تهمیدات لازم را برای  فعالیت فنی و خدمات فنی برای احداث این واحد‌ها به صورت رایگان در اختیار قرار می‌دهد وهمچنین انجام عملیات احداث نیز توسط نیرو‌های داوطلب در روستا‌ها و مهندسانی که در گروه‌های جهادی هستند مشغول به کار خواهند شد ادامه پیدا می‌کند.

قبادی دانا گفت: امیدوارم چه برای  مناسب سازی و برای  احداث اماکن مسکونی مورد نظر کار خوبی صورت بگیرد، مدت این تفاهم نامه برای یک سال است و گروه‌های جهادی از نوروز امسال  از چند روز آینده فعالیت خود را شروع کرده و تا سال آینده این کار ادامه پیدا خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *